פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות - תמי 4 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי - 27/8 הזמנתי טכנאי עקב תקלה במכשיר .בחורה בשם מורן, חייבת לציין מאד נעימה ושירותית שריינה לי טכנאי ליום ב' ובמקביל הבטיחה לבדוק למחרת הקדמת הפניה. סגרנו את השיחה שהיא חוזרת אלי ומעדכנת אותי על הקדמת הטכנאי. ביום חמישי בבוקר התקשרתי שוב וקיבלתי את אותה התשובה. הסברתי למוקד שיש לי ילדים ואורחים לשבת ואני לא מוכנה בשום פנים ואופן ולבות את השבת ללא מים ושאני לא מוכנה לסחוב שישיות של מים ולא מקובל עלי שאני אמורה להמתין 6 ימים עד לקבלת טכנאי . על מה אני משלמת שנים ביטוח בכסף זה יכולתי לרכוש מכשיר חדש!!!!
יום חמישי עוד יום מורט עצבים עם נטלי ועוד בחורה משירות לקוחות שלא שינו את עמדתן והבטיחו שביום שישי בבוקר יצרו עימי קשר לעדכן אותו האם הצליחו לסדר לי טכנטי. (השיחה מוקלטת אצלי .הבחורה שידברה איתי הבטיחה ליצור עימי קשר בבוקר עוד אמרה לי תהיה ערה בשעה 8,9) השעה 10:30 ואף אחד לא יצר עימי קשר!! אני מוחה על השירות ועל חוסר הגמישות של השירות של תמי 4. לא יתכן שלא הצליחו להוסיף קריאה נוספת לטכנאי שגר באזור מגוריי. הם משלים את הלקוחות ומדברים יפה ולא ממש שומעים מה יש ללקוח להגיד התחושה היא שהם כאחד פועלים בצורה טכנית קרה ובלתי מתחשבת. אני כולי זועמת על אגמת הנפש והזלזול שקיבלתי מהם. סוגרת קריאה זו ואף אחד עדין לא יצר עימי קשר!! לא מאמינה שבעידן שלנו עדין השירות כ"כ לקוי לא מדובר בטכנאי של חברת כבלים , מדובר במכשיר תלותי המספק מים.
התחושה היא כי שירות הלקוחות מוליך שולל את הלקוחות..

עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה