|
|
|
|
|
|
מקשיר פגום ואי רוצון להחלפו |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השירות גרוע ולא אמין שמתי מכשיר לפני חודש שהוא תמי 4 ולא זול בכלל לפני שבוע המכשיר התקלקל שבוע חיכיתי לטכנאי השבוע הטכנאי הגיעה והתברר לי שהמכשיר בכלל לא תקין וצריך להחליף אותו אבל במחלקת השירות אין מענה והיחס והמכשיר ששמתם לי הוא היה פגום בגלל זה אני הולכת לתבוע אותכם
|
להחליף את המקשיר לפני החגים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|