פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר ביטול הזמנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים התקשרו אלי מהדואר לתאם הגעה של שליח עם מסנן ונורה עבור מכשיר התמי 4 טאצ׳ אשר ברשותי. כיוון שלט הזמנתי את המוצרים בקשתי לבטל את ההזמנה, לתדהמתי הודיעה לי נציגת השירות שאני במסלול שירות. הסברתי שהדבר לא ייתכן כיוון שאנו עוברים לחול ועל כן לא הייתי מתחייבת למסלול שכזה. לאחר ויכוח והסברים נוספים נציגת השירות עצרה את המשלוח ואמרה לי שלא אחוייב. מספר ימים לאחר מכן הופיעה שליח עם המסנן והנורה. סרבתי לקבל את המוצרים וניסיתי להתקשר אל החברה אך לא נעניתי.
היום, יום שלישי 30 בספטמבר 2014 בדקתי את דף החשבון שלי ונדהמתי לראות חיוב של כ 563 ש״ח לטובת תמי 4.
לא תיתכן התנהלות כזו של חברה בעלת מוניטין כשטראוס מים.
בנוסף, הקושי להשיג את נציגי השירות וזמני ההמתנה המגוחכים הופכים את חוויתי כלקוחה למתסכלת ומשפילה.
החזרת הכספים לאלתר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה