פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא יודעים לפתור את התקלה ולא משתדלים לבוא לקראת הלקוח לאחר 4 טכנאים שהיו ושעות עבודה רבות שבוזבזו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהמכשיר דלף ומרטיב את ארונות המטבח והשיש פנינו לשיאות הלקוחות, התגובה היתה מהירה יחסית ואכן הגיע טכנאי לאחר מספר ימים.. לא היה לו מושג מה הוא עושה ( החליף בין היתר סנן.. למרות שהסנן שלנו חדש..), כמובן שלאחר ״שתיקן״ ונסע המכשיר המשיך לדלוף.. שוב טכנאי ושוב החליפו משהו אחר ושוב דולף, לאחר מכן תיאמו וטרחו להודיע שהטכנאי חולה רק בבוקר כשחיכינו בבית.. ניסיון למצוא מנהל או אחראי לא אפשריים, פקידי השירות ( האדיבים בדכ) לא מאפשרים גישה לאחראים וכל שנותר זה להמתין לטכנאי השלישי! רק שגם הוא לא פתר את
הבעיה וכך גם הרביעי!!!! נמאס שהמטבח רטוב והארונות מרקיבים! אך בעיקר נשבר מהזלזול!!! כמה שעות עבודה נבזבז ועגמת נפש בשביל מכשיר מים??? ״ שורוק״ מנהלת פניות הציבור, הצטערה לשמוע שזאת הרגשתי אך טכנאי יכול להגיע רק בין השעות 9-11 ולא חלילה בשעות אחהצ.. כשהסברתי כי זה מקרה חריג ובכל חברה תקינה היו שולחים טכנאי באותו הרגע או לוקחים את המכשיר ומחזירים תקין לאחר התנהלות שכזו ( הטכנאי הראשון היה כאן ב1/10,,,, מדובר בסהכ במכשיר מים...). אמרה שאין באפשרותם לבוא לקראתנו.. מתי יעילות וטיב של חברה באה לידי ביטוי, אם לא במקרים מהסוג הזה. גועל נפש וזלזול שכזה בזמן ובכסף שלנו! אני לא נתקלתי בחיי ביחס כזה. מקווה שההתנתקות מהם תהיה פשוטה..
בזבוז זמן!!!! סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה