שירות ביזיון |
נושא התלונה: |
פרדר יאן |
שם/כינוי: |
יום שישי 24 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
יום שישי הפסיק לעבוד המכשיר שברשותי תמי 4, המכשיר נמצע באחריות מלא ובשירות מלא ל36 חודשים שילמתי על השירות והמכשיר 3600 ש"ח
המכשיר לא מוציא מים קרים ולכן הזמנתי טכנאי שיבוא ויסדר לי את התקלה, הכי קרוב שהיה טכנאי זה ליום שלישי ניסיתי להקדים כדי שלא יתקע בלי מים בבית מדובר על משפחה בת 3 נפשות. לצערי ללא הצלחה.
היום יום שלישי, הטכנאי אמור להגיע עוד שעה וחצי לקחתי חופש מעבודה כדי להיות בבית לביקור טכנאי 3 עד היום שחבתי שישיות כמו תאילנדי. ואז מגיע הרגע 10:30 אני מקבל טלפון ממישהי מהשירות שאומרת לי "הטכנאי לא יכול להגיע מסיבות אישיות, לאיזה שעה אתה רוצה טכנאי ביום ראשון הבא...?"
עכשיו תגידו לי אתם בכירי החברה האם זה ניראה לכם הגיוני? חברה שמעסיקה מאות עובדים, ויש לכם טכנאי 1 ?
התקשרתי לפניי 10 דק בתור לקוח חדש להזמין "מכשיר חדש" לבית והנציגה מהמכירות אומרת שיכולה לשלוח לי טכנאי למחר!!!!
אני חייב לציין שעם לא הייתי משלם לכם ל 3 שנים קדימה אחרי תקרית כזו הייתי זורק את המכשיר שלעם לפח אשפה כי זה מש שאתם שווים בתור חברה !!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצויי כספי על פי החוק "אי הגעת טכנאי" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|