פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נאמר מחיר וחויב מחיר אחר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב16/12 התקשרתי למוקד המכירות של תמי 4 בשביל לשדרג את המכשיר שברשותי מפרימו לבבלסבר החדש עם הסודה. ענו לי תוך שניות הנציגה ששמה מורן היתה נחמדה ושאלתי כמה יעלה לי המכשיר החדש והיא אמרה 115 ש"ח אמרתי אני לקוחה של חבר יש איזה הנחה? היא ענתה לי אני בודקת עם מנהל וחזרת ,תוך דקה היא חזרה ואמרה לי המכשיר יעלה לך 94 ש״ח אמרתי סבבה ועשינו הזמנה...
ביום שישי הגיע נציג עם המכשיר החדש ומשם הכל היה בסדר עד שהגיע החיוב לכרטיס אשראי שהוא 121ש״ח במקום 94ש״ח שזה מה שנאמר בשיחה עם הנציגה..
התקשרתי למוקד וביקשתי את הנציגה היא ענתה לי ולאחר בדיקה שלה היא אמרה שהיא יכולה לשלוח נציג שיפרק את המכשיר אמרתי אני לא רוצה להחזיר את המכשיר אני רוצה את המחיר שהובטח לי מורן הנציגה אמרה אני יבדוק ויחזור...זה היה ביום שלישי ביום חמישי אני חזרתי כי היא לא חזרה אלי ושהיא שמעה שזו אני היא בקשה מהנציג שענה לי להגיד שהיא בהפסקה.. לאחר ששתפתי את הנציג שענה לי הוא העביר אותי למנהל של מורן והמנהל אמר לי שהוא יבדוק אצל נציג תלונות הציבור ואז הוא יחזור הוא באמת חזר עם תשובה שאין מה לעשות...האם אני יכולה לעשות משהו???

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה