פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות והטעיה בטלפון על מנת למכור ביטוח למכשיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים (מאי 2015) ביקשתי להתנתק מהשרות של תמי 4 - שטראוס, לחלוטין, לאחר שעבור תיקון פשוט הם דרשו לדעתי סכום מוגזם (250ש"ח). לאחר מספר שעות התקשרה אלי סוכנת (נטע) והציעה לי הצעה מפתה: מכיוון שאתה לקוח ותיק, שלם חודש בחודשו ללא כל התחייבות, מבצע מיוחד! שאלתי אותה 5 פעמים אם אוכל לבטל מתי שארצה. בודאי, אמרה ואפילו מגיע לך סנן (לא ביקשתי סנן). אה אפילו סנן? יופי, תודה. התחלתי לשלם, בזבזתי חצי יום עבודה לחכות לטכנאי שבסוף לא תיקן את התקלה ושוב חצי יום עבודה לאחר מספר ימים לטכנאי אחר שהחליף איזה חוט בחמש דקות עבודה. היה בכוונתינו לרכוש (כפי שגם אמרתי לסוכנת) מכשיר חדיש יותר לאחר מספר חודשים, אך כאשר התקשרתי לבטל את הביטוח לאחר שלושה חודשים, להפתעתי גיליתי שמחייבים אותי על חלפים - סנן ונורה (שלא הזמנתי) (קיבלתי רק סנן כביכול כמתנה). את החוזה היא שלחה כמובן לאחר שכבר התחלתי את השרות ולצערי האמנתי לה ולא קראתי אותו לעומק. חייבו אותי ב-450ש"ח!!! על מה? סנן ששוה 40ש"ח ונורה שלא קיבלתי ששוה אולי 60ש"ח! זהו גזל ורמאות! מיותר לציין שלעולם לא ארכוש מכשיר מהם ואשתדל לא לקנות מוצרי שטראוס מהיום ואילך. היזהרו משטראוס!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה