פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור בקבוקים שלא ביקשתי מתמי 4 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחברת תמי 4 את המכשיר שלהם. במהלך ההזמנה הנציגה בשם סיגל אמרה לי שהיא גם שמה 2 בקבוקים.
שבועיים אחרי שהתקינו לי את המכשיר, הם שלחו לי חשבונית במייל ואז גיליתי שאני אמור לשלם על הבקבוקים האלו.
פניתי לחברת תמי 4 כדי לברר למה הם שמו לי בקבוקים שלא ביקשתי ועוד מחייבים אותי עבור הבקבוקים האלו. דרך אגב, בחשובנית כתוב ״בקבוק כחול לבנים״ ויש לי בבית רק בנות.
בחברת תמי 4 מטרטרים אותי ממחלקה למחלקה. מעבירים משירות ללקוחות למכירות, ממכירות לשימור לקוחות וכך הלה.
כבר ביקשתי לדבר עם מנהל ממחלקת המכירות. אמרו לי שהשם שלה מור, אבל היא לא מוכנה לחזור אליי ולדבר איתי, כי לטענתה עברו כבר שבועיים ואני כבר לא יכול לקבל שירות ממנה.



בזבוז זמן סוג הנזק :
לבוא לקחת בקבוקים ולזכות אותי עבורם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה