פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי בתקלה חוזרת נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בשבוע שעבר ביום שלישי הזמנתי טכנאי לתקלה של נזילה חמורה בתחתית מכשיר תמי 4 נקבע לי טכנאי ליום ראשון המתנה של 5 ימים למרות בקשות חוזרות להקדים את הטכנאי לצערי ללא הצלחה .
לבסוף שהגיע הטכנאי הוא תקין את התקלה ולטענתו המכשיר אמור לנזול עד מחר בבוקר בעקבות השאריות של המים שנשארו עקב הנזילה.
בבוקר שקמנו השיש היה מוצף ממים שנזלו לארון המטבח ולרצפה שפניתי היום על הבוקר לשרות בשיא חוצפתם הם אמרו שטכנאי יכול להגיע הכי מוקדם ביום חמישי.
בושה וחרפה אני מתכוונת לפנות להנהלת החברה ואף שוקלת צעדים משפטיים נגד החברה. שרציתי להתנתק הם אמרו סכום של זיכוי מצחיק.
השרות שלהם על הפנים וזאת לאחר שאני לקוחה ותיקה של מעל ל - 9 שנים.
נזק כספי לארונות המטבח סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה