פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם למכשיר תמי 4 פמילי בעקבות מתקין מטעם תמי 4 שהתעסק במכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע התקשרתי למוקד המכירות על מנת לרכוש ערכת חידוש לתמי 4 פמילי שברשותי, רכשתי את הערכה בטלפון ותואם עימי מתקין להתקנה ליום ראשון, 13 במרץ בשעות הצהריים (אתמול), בשעה 14:15 הגיע המתקין והחליף את הערכה, לאחר כשעה ניגשתי למכשיר על מנת להכין קפה וגיליתי שמים חמים לא יוצאים מהמכשיר.
מיד התקשרתי למוקד הלקוחות, (עוד לתומי חשבתי שהמתקין יחזור לביתי באותה השעה לתקן את הנזק שעשה), נמסר לי במוקד על ידי יורם מהמחלקה של אופיר כי על מנת שיחזירו לי את המים החמים שהיו תקינים עד לרגע התעסקות המתקין עם המכשיר אני מתבקשת לשלם 150 שח עבור ביקור טכנאי.
לא הועילו טענותיי החוזרות ונשנות כי עד לאותו הרגע שבו המתקין פירק את המכשיר והתקין את הערכה לא הייתה שום בעיה עם זרימת מים חמים, לטענת נציגכם התקלה במים החמים לא קשורה להתקנת הערכה.
מרגע ביקור הטכנאי אני בבעיה רצינית כי אין לי מים חמים, יש לי תינוקת בבית ואנו צורכים מים חמים במשך כל היום.
לאור המצב שנוצר שילמתי על מוצר שאיני יכולה להנות/להשתמש בו, אבקש לבטל לאלתר את רכישת הערכה, או לחלופין לדאוג לטכנאי לתיקון הנזק שנעשה על ידי המתקין בתוך 24 שעות.
במידה ולא יתוקן המכשיר ויחזור למצבו הקודם בתוך 24 שעות, העסקה מבוטלת וארכוש מכשיר חדש מחברה אחרת. אין באפשרותי להיות ללא מים חמים ואין לי כל תועלת במכשירכם.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה