פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של סנן ונורה נושא התלונה:
גרטי מיכל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהונתן נתניהו 3 א', אור יהודה כתובת:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חברת תמי 4 (שטראוס) עבדה מול חברת בר הפצה בשליחויות של סננים ונורות עד לאחרונה לאחר שגילו שבר הפצה מפשלים הרבה פעמים.
בחודש אוקטובר 2015 ובחודש מרץ 2016 חברת תמי 4 הייתה אמורה לספק לי סנן ונורה, מדובר בסנן ונורה שהייתי משלמת עבורם בחילה חודשית בעלות של 51 ש"ח כל חודש למשך 3 שנים, גם באוקטובר וגם במרץ לא סופקו לי החלפים, הם סופקו על ידי חברת בר הפצה לבניין שמולי למישהו אחר, שלחתי טופס הצהרה שבו הצהרתי שלא קיבלתי את המשלוח, חברת תמי 4 משכו אותי כשבועיים עד שטרחו לספק לי סנן ונורה, אני דורשת שחברת בר הפצה ישלמו לי 600 ש"ח עבור כל פעם (סה"כ פעמיים שבהם לא הלכתי לעבודה ונשארתי בבית על מנת לקבל את המשלוח שלא הגיע, זה מה שמגיע לי על פי חוק, תמי 4 צריכים לדאוג לכך שחברת בר הפצה תצה אותי על עוגמת הנפש שנגרמה מצידם, בנוסף תמי 4 עצמם ללא טרחו לנסות לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי מצד תמי 4 עצמם, בושה וחרפה, כמה פעמים שדרשתי וביקשתי לא טרחו לפצות.
הגיע הזמן שמי שעשה טעות ישלם את המחיר, נמאס לי שאתם דורכים על לקוחות ולא טורחים לפצות על טעויות שעשיתם.
יש בידי הקלטות, הודעות SMS , הצהרות שנשלחו, הכול מתועד.
בבקשה טפלו בעניין ותדאגו מעט לתת כבוד ללקוחות שמממנים אתכם.
עוגמת נפש, בזבוז זמן סוג הנזק :
סכום עבור אי הגעה של חברת בר הפצה פעמיים, פיצוי הולם מחברת תמי 4 עצמה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה