פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לא בוצעה במועד נושא התלונה:
כהן שוחט  רן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תמי 4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז שהחלטנו שאנו רוכשים מכשיר מסוג פמלי בוצעה הזמנה דרך שירות לקוחות ,וכל זה מתרחש לפני חג ראש השנה כמובן שהובטח לנו מי שרוכש בשבוע לפני החג אז ההתקנה תתבצע לפני כניסת החג וכך לא היה כמובן שבוצעה תאום מלא מולכם על מועד ההתקנה וזה היה צריך להתרחש בתאריך 20/09/06 בין השעות -12:00 16:00 התברר שהטלפן "רוני " שלח את המתקין לאזור אחר בארץ וזה היה בדרום כאשר אנחנו גרים בצפון . מיותר לציין שפשוט היה בזבוז של יום חופש שהלך סתם בגלל טעות ,אז התברר שרוני פשוט טעה קורה ועל טעויות פשוט משלמים כמובן שהובטח לי "מתנה " שובר לארוחת בוקר
ונקבע תאריך חדש כמובן שמתנה( פמלי ) לחג היה מאחורינו , התאריך החדש נקבע ליום ב' לאחר החג בתאריך 25/09/06 באותם השעות ומה אתם חושבים שקרה נכון ,
הטכנאי לא הגיע משום מה , שביקשתי לדבר עם ההנהלה כמובן שדברתי עם אחראי משמרת שלא נתן תשובות.
ההרגשה שלנו בתור לקוחות אצל מונופולים זה כמו עוד כמה גרושים לפה או לשם .
אבל אני מאמין שחברה כמו תמי 4 צריכה וחייבת לתת יחס טוב והולם ללקוחות .
אני מקווה שהעברתי לכם את המשמעות של עוגמת נפש שעברנו וכמובן את בזבוז ימי החופש כ-1400 ש"ח
נקודה חשובה שהיה חשוב להדגיש שלאחראי לא היה אכפת אם העסקה תבוטל ...
מבקש להתייחס לתלונה ברצינות .
תודה ושנה טובה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו.
בתאריך ה - 14/09/06 רכשת מכשיר תמי בר פמלי.
עקב טעות אנוש, כתובת להתקנת המכשיר נרשמה שגויה וכתוצאה מכך הגיע מתקין לאזור אחר ולכן לא בוצעה ההתקנה.
לאחר מכן נמסר לכם תאריך חדש לביצוע התקנה אך גם אז ההזמנה לא הושלמה עד תום ולכן לא הועברה לביצוע.
מתקין הגיע בתאריך ה 28/9/06 והתקין את המכשיר בביתכם.
בתאריך ה 26/9/06 שוחחתם עם אחראי ביחידה לפניות הציבור אשר התנצל על השתלשלות הארועים ועל תחושותיכם- בשיחתו עימכם קיבלתם את ההתנצלות.
אנו מתייחסים בכובד ראש ובאכפתיות לתלונתכם ולא מקלים בה ראש כלל וכלל.
אנו חוזרים ומתנצלים על שרשרת הטעויות שגרמה לעיכוב בהתקנה ונעשה את כל הדרוש מול כל הנוגעים בדבר למניעת מקרים דומים בעתיד במטרה שתוכלו
להנות בעתיד הן מבר המים – פאמלי שרכשתםוהן מהשרות שלנו.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה