פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות משלוח חלפים שאינה כלולה במחיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי4 בר לפני כחצי שנה. המכשיר מצויין ואין בעיות מיוחדות.
בזמן הרכישה הוסבר לי שעלות האחזקה היא של כ-50 ש"ח לביטוח שנתי, 145 ש"ח למסנן פעם בחצי שנה ונורה אחת לשנה.
לא הוזכר כלל עלות משלוח אך כן הוסבר לי שזה מגיע עם שליח.
עכשיו חוייב חשבוני עבור סנן ב- 145 שח כפי שהובר לי אבל גם ב- 38 שח עלות משלוח (מחיר מופקע וראיתי תלונה אחרת בנושא). בשיחה עם נציג שירות היום(שלא היה אדיב במיוחד) נעניתי כי אכן היו צריכים להבהיר זאת מראש אבל עכשיו אין מה לעשות. הוא אמר שהאופציה היחידה היא לבטל את החברות במועדון השרות.
האם זה יחסכם לל'קוח שבוי (שהיה עד עתה מרוצה מאוד מהמוצר) ?
כספי סוג הנזק :
הציפייה שלי הינה שתעמדו מאחורי התנאים שהצגתם בעת מ פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו.
בהמשך לשיחה טלפונית שהתקיימה איתך בתאריך ה 17/10/06, טופלת לשביעות רצונך.
אנו חוזרים ומתנצלים על אי ההבנה ומאחלים שימוש מהנה מהמכשיר.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.

תגובה:

.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה