פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה לטכנאי- ויחס מזלזל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מיני בר תמי 4. ביום שישי 29.9.06 התקלקל המכשיר, התקשרתי לתמי 4 אך לא היתה תשובה. ביום ראשון ערב כיפור שוב ניסיתי להשיג אותם אך לא ענו.
ביום שלישי נאמר לי כי יגיע טכנאי רק ביום שישי היות ויש להם ספירת מלאי (מה זה קשור לשרות טכנאי).
ביום שישי טכנאי הגיע ואמר כי המדחס הלך וצריך להזמין טכנאי קירור, ושביום ראשון נתקשר שוב להזמין.
ביום ראשון בקשתי שטכנאי יגיע אלי בהקדם לתקן את התקלה ונאמר לי כי רק ביום שלישי טכנאי יבוא לתקן. ביקשתי לדבר עם מנהל שרות לקוחות, אך לא ניתן לדבר אתו, ביקשתי את משרד המנכ"ל אך גם אותו סירבו להעביר . המדיניות שלהם שהם יחזרו אלי במשך היום. כעבור מס' שעות חזרו אלי ואמרו שטכנאי יגיע רק ביום ג'. אמרתי כי אנני מוכנה לחכות מעבר למה שחיכיתי ודרשתי שטכנאי יגיע עוד היום,הבטיחו שיחזרו אלי אך לא חזרו.
בנתיים הננו סוחבים בקבוקי מים ל-6 נפשות, ומחכים לתמי 4 שיועילו בטובם לבוא ולתקן לי את המכשיר כבר כמעט שבועיים.
היחס שלהם לא מקצוע שולחים טכנאי שלא מתקן את המכשיר. שבוע ימים צריך לחכות לטכנאי, מבטיחים להתקשר ולא מתקשרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מידי ופיצוי על הטירחה והוצאה הכספית עבור רכי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שפניתם לחברתנו.
בתאריך 3/10/06 פניתם בשעות הצהרים למוקד השרות ודיווחתם על תקלה.
טכנאי שרות הגיע אליכם בתאריך 6/10/06 וקבע כי נדרש טכנאי קרור. טכנאי קרור הינו טכנאי עם התמחות ספציפית אשר דורשת הכשרה וציוד מיוחד לפתרון התקלה.
בתאריך ה 10/10/06 הגיע טכנאי קרור ותיקן את המכשיר.
בתאריך 9/10/06 שוחחתם עם אחראי ביחידה לפניות הציבור אשר טיפל בכם לשביעות רצונכם ואף ניתן לכם פיצוי.
בתקווה להבנתכם,
המשך שימוש מהנה מהמכשיר.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה