פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומחיר מופקע נושא התלונה:
מריים ערן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של תמי 4 שנים לא מעטות לפני כשבועיים התקלקל לי הברז חשמלי על השייש. התקשרתי למוקד השירות של תמי 4 לצורך רכישת ערכת ברז חשמלי .
נאמר לי על ידי נציגת השירות שהעלות של כל הסט היא 140 ש"ח כולל משלוח של 40 ש"ח ע"י שליח. הסכמתי לעסקה ולאחר כשבועיים קיבלתי להפתעתי את הצינורית ושני חלקי פלסטיק מצחיקים ללא המרכיב המרכזי שהוא הברז החשמלי וכל זאת ע"י משלוח רגיל של דואר ישראל בעלות של 2.5 שקל עליו שילמתי 40 שקל מחיר של כמעט פי 20 ומה עוד שלמעטפה הם אפילו לא צרפו חשבונית או תעודת משלוח.
משיחה שלי עם מוקד השירות נאמר לי ע"י המוקדנית שאם אני רוצה גם את הברז אני צריך לשלם עוד 200 שקל מחיר מטורף לכל הדעות, לגבי המשלוח זה הנוהלים שלהם ואם אני לא רוצה שאני לא יקנה ,לבקשתי לדבר עם המנהל נאמר לי שמנהלים לא מדברים עם לקוחות ושאני ישלח פקס .
בקיצור אנשי תמי 4 תפסו אותנו בבי...... אנחנו כבולים אם המכשיר ובגלל שאין תחליף הם החליטו לגבות מחירים שהם פי 20 ויותר מהעלות הריאלית שלהם.
מה עוד שלפי התשובות שלהם לפניות של לקוחות באתר אין שום התיחסות עניינית לנקודות שעלו .
מבקש התיחסות עניינית לכל הנקודות שעלו פה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
ברשותכם מכשיר תמי 4 משנת 1996. ע"פ המתועד במערכת המידע המכשיר לא היה במסגרת הסכם שרות מיום רכישתו.
בתאריך 26/9/06 פניתם למוקד השרות וע"פ התאור שמסרתם קיבלתם הצעת מחיר לחלק מסויים.
לאחר קבלת החלק, יצרתם איתנו קשר טלפוני בשנית בתאריך 10/10/06 וביקשתם חלק נוסף (יקר יותר).
תמחור החלקים של החברה לוקח בחשבון את העובדה כי החלקים עוברים בדיקות איכות קפדניות, עומדים בתקנים מחמירים ובנוסף, אנו נותנים תקופת אחריות של 6 חודשים במקרה שתתגלה תקלה בחלק.
במקרה שלכם, אושר לא לגבות בשנית דמי משלוח למרות שבשיחתכם הראשונה החלק נשלח ע"פ בקשתכם ותאורכם.
לגבי גובה דמי המשלוח, אבקש לציין כי הם כוללים בנוסף דמי טיפול, אריזה ולא רק עלות משלוח כפי שציינתם בפנייתכם.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה