פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואטימות בצורה משפילה נושא התלונה:
צבאג אלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שאני מסביר לחברה כי התקינו לי את המכשיר בצורה פרטיזנית ולא אסטתית אע"פ שחתמתי על חוזה שביעות רצון ביקשתי חלקים שאני אמור לקבל מאחר והרכיבו לי חלקים ישנים על הברז קיבלתי תשובה שזה לא מעניין אותם ואם אני רוצה אני מוזמן לקנות מהחברה את החלקים ב 10 % הנחה רציתי לטרוק את הטלפון בפרצוף של הנציגה הסברתי לה שאני לא מתכוון לשלם שקל על מה שמגיע לי מלכתכילה בנוסף יום אחרי זה הגעתי לתמי 4 לשוחח עם האחראי הוא טען שזו בעיה שלי ושהוא עושה לי 20 % ממחיר עלות של החברה על החלקים לאחר ששילמתי 40 ש"ח מתברר לי שבטמבור החלקים עולים 30 ש"ח אז מר נחמיאס אתה ממש ביזיון לא צריכים אנשים כמוך לשרת ציבור אני בז לכל החברה שלכם אני בסיום ההתחיבות שלי זורק לכם את המוצר בכניסה לחברה אתם ביזיון למדינה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ושינוי גישה ללקוחות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית עימך, חזרנו והתנצלנו על השתלשלות הארועים.
תלונתך טופלה בחומרה מול הגורמים הרלוונטים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
בתקווה להבנתך.
בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה