פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חגיגה על הכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 6 חודשים רכשתי מתקן המים של החברה ושילמתי בתשלום אחד
נאמר לי שפילטר מחליפים כל 6 חודשים .
אם רכשתי מוצר שלהם ברור שהצטרך לקנות מסננים אז למה
ב-8.10.06 ירד תשלום עבור מסנן{לא חתמתי הוראת קבע} ב7.11.06 מוצר עדיין לא אצלי ולא בדרך?
לאחר שיחה עם שירות לקוחות נאמר לי"ככה אנחנו עובדים,לפני ששולחים מוצר מחייבים". לא התחתנתי איתם!
לא מקובל עליי שחברה מחזיקה פרטי כרטיס שלי תחייב אותי מתי שבא להם
תנו לי להחליט.
צריך לעשות עם תופעה זאת משהו
אנא לטיפולכם.בתודה,SIU3

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו.
בתאריך ה 24/5/06 הותקן בביתך מכשיר בר פמלי.
ע"פ המתועד במערכת המידע בחברתנו, צורפת למועדון הלקוחות במעמד הרכישה.
מועדון הלקוחות מקנה בין היתר 20% הנחה ממחירון החברה לחלפים שנשלחים באופן אוטומטי אחת לחצי שנה.
במכשיר שברשותך נדרש להחליף סנן במהלך חודש נובמבר.
השורה שראית בפרוט חשבונך עם תאריך ה 8/10 הינה בגין בדיקת אישור עסקה מול חברת האשראי, אין מדובר בחיוב בפועל.
את החיוב היית אמורה לראות בפרוט חיובי האשראי שלך לחודש נובמבר וכן הסנן אמור היה להגיע אלייך בתחילת נובמבר.
לצערנו, לא קיבלת את הסברנו, בחרת לבטל את חברותך במועדון הלקוחות ולא לקבל את הסנן. זיכוי בגין הסנן ודמי המשלוח נשלחו היום לחברת האשראי.
אנו נשמח אם תיצרי עימנו קשר לחידוש חברותך במועדון הלקוחות ובכך להנות מיתרונות החברות.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה