פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטיחו זיכוי ושמתקשרים אליהם הם לא יודעים במה מדובר נושא התלונה:
מורדוב יפעת שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר התקשרנו כדי להזמין סנן ונורה, התברר כי יש לנו חוב ע"ס 180 ש"ח שלא ידענו על קיומו כי החברה לא יידעה אותנו.

שילמנו 180 ש"ח ובמקביל עוד 350 ש"ח עבור סנן ונורה חדשים.

שלחנו פקס לפניות הציבור חזרה אליי האחראית שאם אני לא טועה קוראים לה דליה שהבטיחה שתזכה אותנו עבור 180 ש"ח ישירות לחשבון הבנק.

חייבו אותנו בישראכרט עבור הסכומים הנ"ל ולא זיכו אותנו.
מאז אנחנו מתקשרים כל יומיים מבררים למה לא מזכים אותנו הפקידות אומרות שהם לא רואות זיכוי כזה, מבטיחים שיחזרו לא חוזרים, אין אפשרות להגיע למנכ"ל או לפניות הציבור רק ע"י פקס - שלחנו פקס אף אחד לא מתקשר.
בתמי 4 יש להם תחושה שהם עושים טובה ללקוח שהם נותנים לו שירות
כאילו שהמתקן וההתקנה היו חינם ולא שילמת.
המתקן של תמי 4 מצויין אבל לא שווה הטירטורים האלה
יש חברות הרבה יותר טובות מתמי 4 עם שירות מצויין
הפרסומים שלהם מצויינים השירות גרוע!!!
חד וחלק לא מומלץ בכלל.


כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו.
מיד עם קבלת התלונה באתר "תלונה" יצרנו קשר עם הלקוחה.
טופלה לשביעות רצונה.
אנו נשמח לעמוד לשרותך בכל עת. בברכה, חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה