פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחתנתי עם תמי 4 נושא התלונה:
שטרסברג יוחאי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את המוצר כמו כולם.
אבל אחרי חודשיים המכשיר לא עובד. דיברתי עם מנהל הטכנאים עופר והוא אמר שהמערכת שלו תקינה והכל עובד אבל המכשיר לא עובד.
היה אצלי טכנאי 6 פעמים ניסה לסדר אבל המכשיר לא עובד.
ביום ששי המכשיר לא עובד באים אורחים משפחה ואני עם מכשיר יקר ולא עובד מה עושים??? הם לא שולחים טכנאי ביום ששי, אין מים לסופ"ש והם לא מוכנים לעזור.
תמי 4 או נזק פי 4 = מוצר יקר, לא אמין, ללא שירות, ואי אפשר להחזיר.
עלבון,נזק כספי, סוג הנזק :
לתקן ומיד. אין דרך חזרה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת היחידה לפניות הצ שם ותפקיד:
תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מסוף חודש נובמבר.
הלקוח כבר טופל על ידנו, המכשיר שברשותו תקין, קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונו
תגובה:
תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מסוף חודש נובמבר.
הלקוח כבר טופל על ידנו, המכשיר שברשותו תקין, קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה