פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת מי יום הראשון של אספקת המכשיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אנו רכשנו מכשיר תמי בר בחברת תמי 4 ב29.09.06.ביום קבלת המכשיר - המכשיר היה בסדר,אבל יום למחרת התגלתה נזילה מהמכשיר ואי אספקת מים רותחים.בעלי הזיז קצת את המכשיר והמכשיר התחיל לעבוד שוב.
בעוד כשבוע ימים הבעיה שוב חזרה על עצמה ואנו פנינו למח' שרות לקוחות.
ב12.10.06 בעלי נפגש עם טכנאי בבית(עזב את המקום העבודה במיוחד!). הטכנאי אמר שלא רואה שום בעיה מיוחדת,רק חיזק את הצינורות.
כל הזמן הבעיה חוזרת על עצמה וכעבור כמה שעות נעלמת!!!
לקראת סוף חודש אוקטובר שוב פנינו עם אותה הבעיה למח' שרות לקוחות!
שוב נשלח טכנאי לבדיקת המכשיר ב31.10.06 . טכנאי אמר שלא ידוע לו במדוייק מה הבעיה העמיתית,למרות שהוא רואה שהמכשיר לא בסדר - החליף חלק מסויים!
ב3.11.06בשעות הבוקר - שוב התגלתה הבעיה(בלילה המכשיר התחיל לעבוד שוב!)!!!
פניתי למירב ממח' ש.לקוחות והפעם עם דרישה חד משמעית: לספק מכשיר חדש ותקין כנגד החזרה של המכשיר הלא תקין שסופק לבית הלקוח!
לא לשלוח יותר שום טכנאי לשום בדיקה נוספת!היינו יותר מדי בסדר!

אין שום סיבה מוצדקת שחברת תמי4 תכריח את לקוחותיה לקבל מכשיר פגום ולשלם עליו כעבור מוצר חדש ותקין!

אבקש את עזרתכם,
בברכה,

דיאנה קרייזלר
0523549634
0546688650

אלכס קרייזלר
0508551142
כספי סוג הנזק :
אספקת מכשיר חדש ותקין כנגד החזרת המכשיר הלא תקין ש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה שהעברתם אלינו טופלה על ידנו.
המכשיר שברשותה תקין, קיבלה מאיתנו את כל ההסברים.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונה.
תגובה:
תלונת הלקוחה שהעברתם אלינו טופלה על ידנו.
המכשיר שברשותה תקין, קיבלה מאיתנו את כל ההסברים.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה