|
|
|
|
|
|
איחור בשליחת משלוח ובקשת כסף על משלוח חוזר |
נושא התלונה: |
עופרי יוסי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
החייל 13 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22 בנובמבר הרבה אחרי שהיו צריכם להביא לי מוצרים לתמי 4 הגעתי הבייתה וחיכה לי פתק שהיה שליח עם מס טלפון של החברה
התקשרתי איליו ושאלתי היכן אתה נימצא והוא ענה לי שהוא עדיין ברמת גן שאלתי אם הוא יכול להביא לי את המשלוח והוא ענה שרק בתשלום היות והוא היה כבר פעם אחת שאלתיו האם הוא לא אמור לחזור והוא ענה שכן אבל רק אם אני אתן לו טייפ עניתי לו שטייפ מקבלךים לא דורשים אמרתי לו שאני אתקשר לחברה וזה לא הזיז לו
מעניין אם אני הייתי עובד בשרות כך לאן הייתי מגיע האם בגלל שלא היית ללא תיאום טלפוני לפני לא אקבל את הערכה האם אצטרך לקנות אותה או לשחם לשליח אחר בקיצור חוצפה יש לנו 3 מכשירים וזו לא פעם ראשונה שהם מאחרים במשלוח לפעמים בחודש ויותר מקווה שיטפלו בזה במהרה יוסי לקוח מאוכזב
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת היחדיה לפניות הצ |
שם ותפקיד: |
" תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מסוף חודש נובמבר.
הלקוח כבר טופל על ידנו, תואם אספקת חבילה מחדש ואף סופקו החלפים , הלקוח קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הנושא טופל מול מחלקת הלוגיסטיקה של תמי 4 ומול חברת ההפצה ,הטיפול הסתיים לשביעות רצונו."
|
תגובה: |
" תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מסוף חודש נובמבר.
הלקוח כבר טופל על ידנו, תואם אספקת חבילה מחדש ואף סופקו החלפים , הלקוח קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הנושא טופל מול מחלקת הלוגיסטיקה של תמי 4 ומול חברת ההפצה ,הטיפול הסתיים לשביעות רצונו."
|
פתרון: |
|
|
|