|
|
|
|
|
|
התקנת מכשיר תמי4 פמיילי חדש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 9-11-06 הזמנתי מכשיר חדש תמי4 פמיילי להתקנה בביתי, ההתקנה תואמה בפעם ראשונה לשבוע אחרי (בגלל לחץ עבודה) בתאום נקבע ליום 14-11-06 . הגיע טכנאי שביצע חיבור מים מוזר ומכוער ולא מעשי (חיבר מים למתקן באמצעות מחבר בין הברז לקיר , מה שהרחיק את פיית הברז לקצה הכיור) סרבתי בתוקף להתקנה . הוא מצידו טען להתקנה של אניסטלטור. אני סרבתי הרי השרות כולל התקנה והובלה בס"כ 290ש"ח .
נקבע מועד חדש להתקנה באמצעות טכנאי אחר ליום 21-11.03 - הטכנאי לא הגיע וגם לא ביטל בגעה .
צלצלתי למחרת היום לוודא מה קרה , אז נטען מתמי 4 שיש לי תאום ליום 23.11.06 ( מה שלא תואם עימי ושוב את אתו טכנאי שלא התקין בהתקנה ראשונה).
ושוב נקבע מועד חדש להתקנה ליום 27.11.06 בשעות 16-20 אחה"צ ( נשאלתי לאפשרות התקנה בשעות הבוקר - עניתי בשלילה אין אפשרות אני עובד)
אך הפלא ופלא ביום 27.11.06 בבוקר צלצל הטלפון ועל הקו המתקין שמבקש להגיע בשעות הבוקר להתקנה - סרבתי אני לא בבית , הוא הבטיח להגיע כמתוכנן אחה"צ .
אך ראו זה פלא 20 דקות אח"כ צלצל נציג תמי 4 ובישר לי שאין באפשרות המתקין להגיע אחה"צ (יש לו תור לרופא שיניים) - ההתקנה בוטלה ע"פ בקשה שלי
ביטלתי את הזמנת מכשיר תמי4 לבייתי
איני מוכן לשלם עבור שרות קלוקל זה ולהמשיך להמתין להם לשווא בביתי .
|
בזבוז זמן , נזק כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת היחידה לפניות הצ |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על פנייתכם, הפניה טופלה בחוד דצמבר , ניתן הסבר ללקוח ובוצעה הטיפול הנידרש. הטיפול בלקוח הסתיים לשביעות רצונו בברכה |
תגובה: |
אנו מודים לכם על פנייתכם, הפניה טופלה בחוד דצמבר , ניתן הסבר ללקוח ובוצעה הטיפול הנידרש. הטיפול בלקוח הסתיים לשביעות רצונו בברכה |
פתרון: |
|
|
|