פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון חוזר של מכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 משנת 1991 לאחרונה רכשתי מכשיר תמי בר וכל חצי שנה הוא מתקלקל אין מים קרים, אין מים חמים, המנורה הכחולה מהבהבת כל פעם הם מספרים לי סיפור אחר פעם המוח מקולקל פעם הכרטיס לא טוב וכל פעם מבטיחים לי שיותר התקלה לא תחזור. השבוע החליפו לי מנורה ומסנן המכשירהתחיל לשרוק הם אמרו לי להוציא מים בכמות 3 בקבוקים ללא הפסקה ואז השריקה תפסיק.
לאחר שהודעתי שאני לא יכולה לעשות זאת פיסית ואני רוצה טכנאי הסכימו אבל הזמנים לא התאימו לנו. אחרי יומים המכשיר פסק לעבוד שוב אין מים קרים המנורה הבהבה ואין אפשרות להשתמש במכשיר.
באפריל האחרון מנהל שחזר אלי הבטיח לי כי התקלה הזאת היא האחרונה ואם לא יסתדר יחליפו לי מכשיר.
יש לציין כי בשנה שעברה או לפניה המכשיר היה אצלהם 3 חודשים בתיקון קיבלתי מכשיר חילופי ישן וקיבלתי חזרה את המכשיר שלי בלי שידעו מה התקלה.
הם אמרו לי היום שאם אני לא רוצה לתקן כי באמת נמאס לי לתקן אז טכנאי לא יגיע. כל פעם לוקח להם להגיע לאחר יומים שלושה וכל פעם אני צריכה להתווכח איתם בטלפון על תיקון והחלפת מכשיר.
השאלה שלי היא האם אני זכאית למכשיר תקין או שעלי לתקן כל חצי שנה את המכשיר.
יש לציין כי כבר בשנה הראשונה שרכשתי את המכשיר הוא היה אצלהם בתיקון ואז אמרו לי כי לא מחליפים אלא מתקנים. ושוב התקלה חוזרת על עצמה.
אמרתי להם כי אם הייתי רוצה מכשיר מקולקל הייתי קונה יד 2 ולא חדש.
אצלהם במחשב יש את כל ההיסטוריה של הקילקולים התיקונים והשיחות בטלפון.
אני מבקשת עזרה דחוף תודה מראש
תודה חנית 0528280560 035591708
החלפת מכשיר למכשיר חדש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו, הלקוחה שהעברתם אלינו טופלה על ידנו בחודש דצמבר. המכשיר שברשותה תקין, קיבלה מאיתנו את כל ההסברים. תגובה:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו, הלקוחה שהעברתם אלינו טופלה על ידנו בחודש דצמבר. המכשיר שברשותה תקין, קיבלה מאיתנו את כל ההסברים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה