פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12 בדצמבר 2006 הזמנתי 2 מסננים. הבטיחו שישלחו לי אותם בתוך 7 ימים. מסרתי פרטי כרטיס אשראי ולאחר מספר ימים חויב הכרטיס שלי ב-324 שקל - עלות המסננים. אבל המסננים לא הגיעו. לאחר שבועיים התקשרתי לחברה ואמרו שתוך יומיים יתקשרו אלי לתאם, אך גם זה לא קרה. אחרי עוד שבוע שוב התקשרתי ושוב הבטיחו שיתקשרו לתאם ושוב לא קרה כלום. אני חושב שהחברה עוסקת בהונאה שיטתית ומבקש פיצוי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת היחידה לפניות הצ שם ותפקיד:
תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מתחילת חודש ינואר
הלקוח כבר טופל על ידנו, תואם אספקת חבילה מחדש ואף סופקו החלפים , הלקוח קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הנושא טופל מול מחלקת הלוגיסטיקה של תמי 4 ומול חברת ההפצה ,הטיפול הסתיים לשביעות רצונו.
תגובה:
תלונת הלקוח שהעברתם אלינו הינה מתחילת חודש ינואר
הלקוח כבר טופל על ידנו, תואם אספקת חבילה מחדש ואף סופקו החלפים , הלקוח קיבל מאיתנו את כל ההסברים.
הנושא טופל מול מחלקת הלוגיסטיקה של תמי 4 ומול חברת ההפצה ,הטיפול הסתיים לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה