פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר תמי 4 קרוב לשנתיים כאשר האחריות עליו היא
למשך 3 שנים וזהו גם זמן שאני אסיים לשלם על המכשיר.
לפני כחודש בערך התקלקל איזשהו חלק במכשיר ולאחר שיחה עם השירות לקוחות נשלח טכנאי רק לאחר 4 ימים ובזמן הזה נתקעתי עם 2 ילדות בבית ללא מים והייתי צריך לקנות מים באופן פרטי.
ביום שישי האחרון בזמן שאירחתי אורחים בבית שוב התקלקל המכשיר והפעם הוא לא נדלק בכלל!!
לאחר שביום ראשון דיברתי עם שירות לקוחות נקבע לי ביקור של טכנאי רק ביום שלישי!!! אני משלם ממיטב כספי עבור המכשיר ואני לא חושב שאני צריך לההיתקע 5 ימים בלי מים ולרדת ןלהשקיע עוד כסף בקניית מים.
בזמן שיחה עם המוקדנית ולאחר שביקשתי פיצוי כספי המוקדנית בשיא החוצפה אמרה לי "מה שמתקלקל לך המזגן בבית עד מבקש פיצוי" ברצוני לציין שאין מה להשוות בין מזגן למים!!! מים זהו הדבר הכי חיוני בבית ובלעדיו לא ניתן להתקיים בניגוד למזגן!!!
אני המלצי וצירפתי לפחות עוד שני חברים לתמי 4 אבל לאחר השירות המזויע שניתן לי אני לא חושב שאני אמליץ יותר זה פשוט גועל נפש וחוצפה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על שבחרת לפנות לחברתנו.
ראשית, אנו מתנצלים על תחושתך מהמענה שקיבלת.
בעקבות פנייתך למוקד השרות תואם איתך מועד להגעת טכנאי שרות.
ביצוע התיקון התעכב בשל עומס אך גם בעקבות העובדה כי פעמיים רצינו להגיע ופעמיים ביטלת את קריאת השרות בסמוך לשעה בה הטכנאי היה אמור להגיע.
אנו מתנצלים על ההמתנה ונפעל במהירות להשלמת הטיפול בפנייתך
בתקווה להבנתך,
בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה