פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר +זלזול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.6.07 פניתי לשרות של תמי 4 ותאמו לי פגישה ליום 18.6.07 לשעות 15:30-17:30 ביום שני התקשר אלי טכנאי בשעה 13:45 ואמר לי שהוא סיים את כל התקלות באותו יום והוא יכול להגיע אלי תוך כמה דקות מכיוון שאני אשה עובדת אמרתי לו שאין באפשרותי להגיע מת"א לראשון .
התקשרתי לשרות מיידית וביקשתי שיתיחסו למקרה והם הבטיחו ש"נציג בכיר " יצור איתי קשר עד למחרת ב17:00. כמובן שאף אחד לא התקשר.
התקשרתי ביוזמתי ותיאמו לי טכנאי ליום 20.6.07לשעות 15:30-17:30 (כל אותם ימים אנו נאלצים לקנות בקבוקי מים מינרלים).בנתיים "נזכר" טכנאי "בכיר" להתקשר אלי (אחרי יומיים וחצי) וניסה לשכנע אותי שאני לא בסדר.. הטכנאי הגיע במקביל כמובן שוב מוקדם מהשעה שקבענו.
בני היה בבית במקרה. הטכנאי סידר את התקלה בצורה גרועה ביותר אם בכלל כשהגעתי הביתה התקלה חזרה על עצמה.
התקשרתי היום 24.6.07 להזמין שרות תיאמו לי רק ליום ד' 27.6.07.
שאלתי היא למה תמי 4 משקיעה רק בפרסומות במקום להשקיע בשרות. היום קיימים בשוק המון מתחרים במחירים הרבה יותר נמוכים. שיקחו לתשומת ליבם לשפר את השרות ןהיחס המזלזל, כי אומנם יש לי את המכשיר 5 שנים אך רק כשיש בעיות לומדים לקח ועוברים למתחרים.

עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה.
בברכה, חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה