פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס אנושי על ידי מחלקת השרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הובטח לי על ידי השרות שיבוא לתקן את המכשיר ודחו אותי בטענות מגוחכות לפעם אחרת. לא עניין אותם שאני אדם נכה ושישי שבת אשאר בלי מיים בחום של 35 מעלות
לא רצו להעביר אותי ללשכת מנ"כל ואף לא לתת לי לדבר עם מנהל זוטר.
בסוף השיחה הטלפנית אמרה לי לנהוג כפי שאני מבין כי אין לה מה לעשות איתי.
שילמדו לתת שרות ללקוחות אן רוצים להיות חברה מובילה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם אלינו.
הלקוח טופל באופן אישי ע"י מנהלת היחידה לפניות הציבור טרום פנייתו אליכם.
ללקוח תואם ביקור טכנאי ע"פ תיאום טלפוני עימו. לצערנו, הלקוח לא ענה לטלפון שהשאיר ליצירת קשר בטווח השעות אשר סוכם עימו והטכנאי נאלץ לעזוב את המקום.
מייד עם פניית הלקוח אלינו, תואם מועד חדש.
אנו חוזרים ומתנצלים על תחושות הלקוח כפי שתיאר בפננו ומקווים להבנתו.
בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה