פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר ואי התייחסות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 20/7/07 הודעתי על תקלה במכשיר חזרו אלי ביום ראשון ונקבע שיגעו הטכנאים ביום שני 23/7/07 בין השעות 7:30 -9:30 ו כ מ ו ב ן שלא הגיעו כי הפקידה חדשה , שכחה לדווח , שכחה ללחוץ על הכפתור , מעניין עוד אילו תשובות יש להם , אבל כמובן שלהגיע הם לא מגיעים ולצערי זו לא הפעם הראשונה וחבל מאוד כי להזמין מכשיר הם מיד נענים והכל ציק - צק אבל כשיש בעיות ויש במכשיר זה די הרבה הם מתחמקים ומזלזלים, חבל מאוד שזו חברה עם שם פוגעת בלקוחות

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם אלינו.
ללקוחה תואם ביקור טכנאי לתאריך ה 23/7/07.
בשל טעות אנוש של הנציגה, קריאת השרות לא נפתחה בהצלחה במערכת הלקוחות של חברתנו ולכן לא הגיע טכנאי בטווח השעות שסוכם עימה בעל פה.
הלקוחה פנתה אל מוקד השרות ודרשה שטכנאי יגיע באותו היום כפי שסוכם עימה.
לאחר בדיקה מול מחלקת תאומי הטכנאים, נמסר ללקוחה כי נגיע אליה ונבצע את קריאת השרות ע"פ שעות שנוחות לה.
ואכן טכנאי ביקר בביתה באותו היום.
לצערנו, הלקוחה לא עידכנה אתכם ומיהרה לשלוח אליכם תלונה.
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה המלא.
בברכה,
חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה