פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר הביתי התקלקל ביום שישי ורק ביום ראשון יכולתי להודיע. החברה מפרסמת
את שעות הפעילות. בפועל לא היתה לי אפשרות לבקש תיקון . התקשרתי והעדפתי
לחכות בסבלנות שהנציגים יתפנו אלי ולא להשאיר מספר טלפון שיחזרו אלי, לפי
דבריהם באותו יום עד השעה 18.00. כעבור מספר דקות נאמר לי שקלטו את מספר
הטלפון שלי ויתקשרו אלי. שלחתי פעמיים דואר אלקטרוני ולא נעניתי. בשעה
14.00 התקשרה אלי אורטל ורצתה לשלוח אלי מתקן רק ביום שלישי, כלומר
יומיים אחרי כן, כאשר אני בלי מכשיר תקין כבר מיום שישי בערב. ביקשתי
תיקון באותו יום או לכל המאוחר למחרת. התשובה היתה אין בשעה זו מתקנים
אלא רק ליום שלישי. ביקשתי שתעביר את תלונתי לממונה עליה . והיא ענתה
לי בצורה מאוד לא מכובדת - אז את לא רוצה לקבוע ליום שלישי וכאשר אני
אמרתי לה שאני רוצה שתעביר תלונתי וזה לא אומר שאינני רוצה לקבוע
ליום שלישי. השיחה נסתיימה בזאת ועד היום לא התקשר אלי אף אחד ומכשיר
הלא תקין שבביתי נשאר לא תקין כ-5 ימים.ועוד עוברים הימים.
זה היה רגע האמת לבחון את מחלקת השירות שלה אני משלמת בדבקות
מזה מספר שנים, בלי להזעיק אותם אף פעם.
אני מאוכזבת כדי למכור לי שני מכשירים רצו אחריי וגם לקבל את כספי
כל שנת שירות מחדש אך לתת מענה לתקלה בימים כה חמים שאני זקוקה
למענה מהיר - אין שרות.
בתנאי השירות שהם מפרסמים באתר - לא כותבים שרות תוך 24 שעות ,
לפי דברי אורטל, אך כותבים שרות מהיר. - מה זה מהיר?
וגם נאמר שם - טיפולים יזומים מאת השרות - מעולם לא היה לי דבר כזה -
בשני המכשירים שברשותי.
עלבון, אכזבה, כסף סוג הנזק :
תגובת מנהל השרות, טיפול מהיר בתקלה, התנצלות, שירות ברמה טובה יותר ואדיבה ייותר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מדוים לכם על פנייתכם לחברתנו.
אנו מתנצלים על תחושת הלקוחה ועל העיכוב במענה שקיבלה מאתנו.
יצרנו קשר עם הלקוחה, נשלח טכאי והמכשיר תוקן לשביעות רצונה.
בברכה,
חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה