פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר תשלום שנגבה עבור סננים,"דמי מנוי" ומשלוח שבקשתי לבטל. נושא התלונה:
kogan eddie שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות התשלומים הלא הגיוניים שגובה החברה בלי ליידע מראש ללקוח על החלפת סננים דמי מנוי מפוקפקים ודמי משלוח ביקשתי מהחברה לבטל את החיובים ולא לקבל את הסננים. אך.... כצפוי מתמי 4 החיוב נעשה כרגיל לא קיבלתי את הסננים וכבר יותר מחודש אני רודף אחריהם טלפונית כדי שיחזירו לי את כספי. בשיחות הטלפון טוענים בחברה שהתשלום נשלח אך הפלא ופלא לוקח להם בינתיים רק שלושה שבועות....
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף עם ריבית ופיצוי. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פניתכם לחברתנו.
אנו מתנצלים על העיכוב במתן זיכוי ללקוח בגין חבילת החלפים. הנושא מטופל מול חברת האשראי. הלקוח צפוי לראות את ההחזר הכספי עד 10 ימים בחשבון העו"ש שלו.
שוחחנו עם הלקוח, התנצלות הועברה בעל פה. הלקוח עודכן לגבי הזיכוי הכספי ובנוסף הוצע ללקוח מסלול שימור במחיר מיוחד.
אנו ממתינים לתשובתו של הלקוח.
בברכה,
חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה