פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יוני נתניהו 1ג ת.ד 602 כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן סיפור המעשה בתמציתיות
אבי הזמין מכשיר חדש עקב הפרסום לאבי מכשיר דגם לפני החדש לאחר ביצוע ההזמנה ביקש להעביר אליי את המיתקן הישן לאחר תיאום מול חברת תמי 4 נימסר לנו שביום רביעי 08\08 יגיעו להתקין בביתו את המכשיר ויעבירו אליי את ההתקנה של המכשיר הישן בעלות של 155 ש"ח ו-45 ש"ח למשך 12 חודשים העברתי כרטים אשראי לתשלום ביום ההתקנה האמור לקחתי חופש מהעבודה והמתנו לטכנאי אך לא הגיע לאחר ניסיונות רבים השגנו את הסוכן קלוקר אמיר שטען שהתבלבל בתאריך אים תרצו לבטל תבטלו פנינו לראש צוות בשם אייל אשר התנצל והעביר את ההתקנה ליום 13/8 בין השעות 16:00 ל20:00 הגיע טכנאי בלחץ ובשעה מוקדמת מהמתוכנן ומכשיר לא תואם ואמר זה המכשיר ביקשנו לברר מול חברתכם טען הטכנאי שהוא בנתיים בדימונה והוא יחזור פנינו לאייל אשר ניסה להחזיר את הטכנאי אך לא הואיל דבר
אציין שאני כרגע ללא מכשיר לאחר הורדת כסף מכרטים האשרי ואים חשבונית
מס 27108271 חוצפה ממדרגה ראשונה חברה לא מומלצת כלל לא רצינית
ראו הוזהרתםםםםםםםםםםםםםםם
לא להיתפתות
עוגמת נפש סוג הנזק :
ייעוץ משפטי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
אביו של הלקוח ביצע הזמנה למכשיר חדש. לצערנו, בשל טעות אנוש ההזמנה לא נקלטה במערכת ולכן לא בוצעה ההתקנה במועד שסוכם עימו טלפונית.
תואם מועד חדש מול הלקוח.
בשל אי הבנה בנוגע לצבע המכשיר, הלקוח החליט שלא להתקין את המכשיר ולבטל עסקה.
אנו חוזרים ומתנצלים בפני הלקוח ומצרים על השרות שקיבל.
בהמשך לשיחתו של הלקוח עם נציגת פניות הציבור, הועברה התנצלות בעל פה ונמסר שהנושא יטופל מול הגורמים הרלוונטים.
בברכה,
חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה