פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! על אף שלא מגיע שום שלום לחברה כל כך מזלזלת, חסרת אחריות ועם רמת השירות הירודה ביותר שנתקלתי אי פעם. אני לא אפרט כאן את מסע התלאות שעברתי ואני עוברת מהיום שרכשתי מכם את מכשיר התמי בר, משום שהבנתי שבחברה הזו יושבים אנשים אטומים וחסרי רגישות וחסרי יחסי אנוש, שמזלזלים בציבור הלקוחות שלהם מבלי להניד עפעף, כי כנראה שכך מתנהלות בשנים האחרונות החברות הגדולות, שמעמידות להן סוללה של עורכי דין מהשורה הראשונה,ומנהליה מסתתרים מאחורי הסוללות הללו ולא רואים לנכון ליצור קשר אנושי עם הלקוחות שלהם, משום שהם מוגנים מכל הכיוונים ובעצם הלקוח נשאר זניח בעיניהם. וחברתכם כנראה נכללת בתוך סבך השחיתות הזו שפשעה בארצנו והפכה לנורמה המקובלת ביותר. לאחר שקראתי את תגובתכם לכמה תלונות שאנשים מתלוננים עליכם, הבנתי שאתם פשוט לא מחוברים לציבור הלקוחות שלכם, אלא פשוט כותבים או עונים באיזה שהוא סטנדרט מסויים וכך יוצאים ידי חובתכם.
אני מתביישת להיות חברה במועדון שלכם.
דרורה נעים
עוגמת נפש,בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
הגיע הזמן שאתם תחשבו על פתרונות יצירתיים ומועילים. כרגע לא נראה שום פתרון אפשריי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
בעקבות פנייתכם אלינו, מנהלת היחידה לפניות הציבור שוחחה עם הלקוחה.
הלקוחה דיווחה על מס' מקרים בהם לא היתה שבעת רצון מההתנהלות.
התנצלות לתחושותיה של הלקוחה הועברה בעל פה ונמסר כי כל תלונותיה יבדקו באופן יסודי ומעמיק.
בנוסף ניתן ללקוחה פתרון לשביעות רצונה.
בברכה,
חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה