פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברז מתעופף , מטבח מוצף , מכשיר מתקלקל באופן קבוע וטכנאים ללא אמצעים! שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' יוני נתניהו 1ג' אור יהודה כתובת:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת תמי 4 מזה שנה וחצי וההורים שלי מזה 6 שנים בערך .
אני חייב לציין ששרות מאין זה שתמי 4 נותנת היינו שרות גרוע ומחפיר - עד כדי בושה !
עוד כשקניתי את המכשיר לביתי כל שבועיים המכשיר התקלקל , המים היו צהובים ובעלי טעם לוואי .
כל פעם שהגיע טכנאי הוא החליף סנן קטן בכניסה והמשיך לדרכו - הטכנאים פשוט כנראה שלא ממש יודעים את עבודתם או שאולי יודעים ורוצים לחסוך לחברה .
זה הגיע עד כי פיצוץ שלבסוף אני נכנעתי מחוסר הזמן שיש לי להשקיע בדבר הזה.
רק בשביל לסדר את האוזן - אותה תקלה נפתחה כל פעם מחדש במשך 6 פעמים !!! עד שלבסוף הברז ה"מחובר" לכיור פשוט עף ממקומו וזה גרם לי להצפה במטבח ולקלקול מספר מכשירי חשמל במטבח . כמובן שחברת תמי 4 התנערה מאחריות ! - לא עזר אף אחד אפילו לא ראש מחלקת השרות .
חברת תמי 4 - תטען מטעמה שהיא היתה בסדר ושלחה טכנאי , אך גם ציפור בלי כנפיים לא יכולה לעוף.
כיום אני מחובר לתמי 4 אך מזמין כל שבוע את הבקבוקים של מי עדן מהסופר !
לצערי נפלתי בפח , עשיתי טעות , אני מחכה לסיים את חוזי בעוד שנה וחצי ולנתק את המכשיר כי אני בניגוד אלייהם יודע לכבד חוזים !
אני לא מחכה לתגובה "החכמה " שלהם - אני רואה את החוכמה שלהם כל פעם שאני נכנס למטבח שלי .
לכל מי שקורא את זה - הישמרו על נפשכם - אל תזרקו את כספיכם על קרן הצבי !
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכסף עד היום מצד החברה . פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

ללקוח מכשיר מחודש יוני 2006.

אביו של הלקוח פנה לחברתנו בעינינו, ב 16/11/06,

פנייתו טופלה באופן אישי ע"י מנהלת היחידה לפניות הציבור ואף נשלח אליו סיכום הדברים בכתב כבקשתו.

תמוהה בעינינו כי הלקוח לא מצא לנכון לפנות אלינו מאז ועד היום ופנה ישירות אליכם.

בעקבות פנייתכם אלינו, שוחחנו עם אפי (שולח הודעה זו) וביקשנו לברר האם יש דבר נוסף שנוכל לסייע.

אפי חזר על אותם הדברים שאביו נענה עליהם בעבר, לשביעות רצונו.

לצערנו, אפי לא התרצה ודרש פיצוי.

למרות שטופל בעבר עד תום וכמחווה שרותי אושר 50% הנחה על אחד המוצרים והתקנתו ע"פ דרישת הלקוח.

הלקוח סרב בתוקף וביקש את המוצר ללא כל תשלום מצידו.

הצעתנו עומדת בעיניה ונשמח אם יצור עימנו קשר למימוש ההטבה.

בברכה,

חברת תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה