פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' יוני נתניהו 1ג' אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 5 חודשים רכשתי תמי 4 FAMILY, ציפיתי שכשמו כן הוא, ותואם ליתרונותיו המפורסמים ע"י החברה: "מגוון פונקציות ההופכות את המכשיר לגן עדן להורים. מנגנון הגנה לילדים ממים רותחים, מנגנון לקביעת כמות וטמפרטורת המים - אידיאלי למזון תינוקות, שומר על הפלואור במים ועוד".
המכשיר שבק חיים (שקע החשמל הבייתי תקין), בשירות לקוחות (שירן) נאמר לי שיש טכנאי לעוד יומיים, כיוון שטכנאי השירות עסוקים בספירת מלאי.
ביקשתי שירות דחוף להיום, כיוון שיש לי ילדה ותינוק בבית שהמזון שלהם מבוסס על מי תמי 4, אך ללא הועיל.
גם כדי לדבר עם ממונה, צריך להמתין עד יום המחרת בשעה 17:00.
פניתי למשרדי החברה, ביקשתי מהפקידה (אורלי) לשוחח עם המנהלת, לדבריה השאירה הודעה למנהלת, אך מאז לא קיבלתי כל יחס.
מחוסר ברירה (כיוון שהמכשיר עדיין תקול) ובמטרה להכין אוכל לילדיי, נאלצתי לרכוש קומקום חשמלי (ובקבוקי מים כמובן).
לטעמי זו תעודת עניות לחברת תמי 4, שבמקרים מהסוג הנ"ל, אינה יודעת לתת מענה תואם.
לכל פקידה מונוטונית צריך להיות ממונה זמין בעל קשת סמכויות רחבה יותר.
לא אומר שעברתי גיהנום, בסוף לכל דבר יש תחליף, קל וחומר שמדובר בעלות כספית בלבד, אך זה רחוק מלהיות "גן עדן להורים" כדבר משווק החברה.
להתייחסותכם המקצועית אודה.
יום טוב ורגוע.
זיכוי עבור רכישת קומקום חשמלי ו/או חלופה הולמת. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם אל חברתנו.

בתאריך ה 30/9/07 פנה הלקוח למוקד השרות ודיווח על תקלה במכשיר.

בשל מיעוט ימי עבודה בשל תקופת החגים, תואם הטכנאי ל 2/10.

הלקוח לא קיבל את התיאום ודרש לשוחח עם מנהל.

מנהל שוחח עם הלקוח ביום שלמחרת פנייתו בשעה 9:00 בבוקר והסביר את האילוצים, הלקוח קיבל את דברינו.

לבסוף טכנאי הגיע ללקוח כפי שתואם מולו ותיקן את התקלה.

בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה