פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא צודקת על ביקור טכנאי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי לבית תמי בר,התלוננתי על כך שהמים החמים לא רתוחים ונעניתי בהסברים כיצד לשנות את טמפרטורת המים,לאחר שגם זה לא עזר אמרו לי לעשות שטיפות למכשיר,הבעיה לא נפתרה וביקשתי שיגיע טכנאי לבדוק בצורה מוסמכת מה הבעיה.נאמר לי שעבור הביקור יגבו ממני 227 ש"ח במידה ואין בעיה ,הסכמתי ואכן הגיע טכנאי והודיע לי שככה המכשיר עובד בירושלים ואין מה לעשות(כשרכשתי את המכשיר לא אמרו לי את זה),בנוסף גבו ממני 227 ש"ח למרות שהבעיה לא נפתרה.אני מרגיש מרומה ומאוכזב כי עבדו עליי פעמיים-גם ברכישה וגם בטיפול,הלוואי ויכולתי להחזיר את המכשיר ובטח שלא אמליץ עליו.
עלבון,עוגמת נפש, סוג הנזק :
קחו את המכשיר והחזירו את כספי או תפתרו את הבעיה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח יצר קשר עם מוקד השרות והתלונן על טמפ' המים החמים.

הגדרות טמפ' נבדקו ע"י הלקוח טלפונית בליווי נציג השרות ונמצאו תקינות.

למרות זאת הלקוח דרש טכנאי שיגיע לבדוק את המכשיר.

הוסבר ללקוח כי טכנאי מגיע במסגרת האחריות לתיקון תקלות וכיוון שאין תקלה במכשירו, ביקור טכנאי יהיה בתשלום,

מה גם שברוב המקרים, אנו נותנים פתרון טלפוני ובכך חוסכים זמן המתנה לטכנאי.

לאחר הסכמת הלקוח, נשלח טכנאי אשר מצא כי המכשיר תקין.



בעקבות פניית הלקוח אליכם, טופל באופן אישי ע"י מנהל הטכני אשר הסביר כי קיימת נקודת רתיחה נמוכה יותר במקומות גבוהים, בין היתר ירושלים, עיר מגורי הלקוח.

הוסבר ללקוח כי ניתן לעלות את הטמפ' אך הדבר יגרור טפטוף קל בשל פעולת אידוי.

הלקוח ביצע את הפעולה והיה שבע רצון.

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה