פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם - משלוח סנן לבר תמי 4 החדש נושא התלונה:
אלגרבלי משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מכשיר תמי 4 בחודש פברואר השנה, מאז ועד היום לא יצרו איתי קשר להחלפת המסנן, למרות שהתקשרתי לפני חודש וגם הזמנתי טכנאי, לא הביא לי את המסננים שביקשתי, הטכנאי בעצמו התקשר למוקד וגער בהם על כך שלא עדכנו אותו שצריך להחליף מסננים, אחרת היה מביא עמו - די מוזר שלטכנאי של חברת תמי 4 אין מסננים לבר החדש ברכבו!!!
בכל מקרה אני מגיש תביעה לבית המשפט על אי עמידה בהתחייבויות החברה ועל סיכון בריאותי מתמשך נכון להיום 02.10.07.
ביקשתי לשוחח עם מנהל או עם נציג בכיר מאחר והטיפשות במוקד עלתה על תילה! ולא נענתי עד היום - מזכיר כאמור שפנייתי למוקד תמי 4 היא מחודש אוגוסט.

בברכה,

משה אלגרבלי, גדרה, רח צוקרמן 4 טלפון 0507727776
תברואתי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

חלפים לא נשלחו ללקוח בשל העדר אמצעי תשלום.

בעקבות פנייתכם אלינו, שוחחנו עם הלקוח.

שלחנו טכנאי לאספקת החלפים וסוכם עם הלקוח כי ישלח אלינו הו"ק מאושרת ע"י הבנק לצורך תשלום שוטף למשלוח החלפים.

הלקוח טופל לשביעות רצונו.

בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה