פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של תמי 4 ע"י סוכנים נושא התלונה:
ברוכי חמוטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לנו יש את הברז של תמי 4 במשך שנתיים,רצינו לשדרג את הברז לבר של תמי 4, הגיע אלי סוכן והבטיח שאת השנה הנותרת לתלום הברז הוא יזכה אותנו אם ניקח בר, וכך עשינו (אחתת לא היינו מחליפים) מכאן החל משא השקרים של תמי 4 כרגע אנחנו משלמים על 2 מוצרים כאשר העלות מאוד גבוהה, פניתי אליהם בבקשה לזכות אותי אך כמובן אני הייתי השקרנית והם לא.....היחס היה משפיל, אנו שני אנשים פנסיונרים שעדיין מבינים מה מדברים איתם ולא סנליים אך בהחלט לא יכולים לעמוד בכל התשלומים האלה,לא יתכן שהסוכן עבד עלינו,אנחנו לא הבנו אותו כראוי כך נאמר,בכל זאת לא הסכימו לבטל את הברז, ביקשנו לבטל את הבר, ועכשיו נראה ע\כמה זמן יקח להם לזכות אותי, בכל מקרה אנחנו מתכוונים לפנות לערכאות משפטייות...בנוסף כתבנו מכתב למשרד התמת,לרפי גינת, אמנון לוי ומערכת החדשות...כדאי לכולכם לעשות זאת...לא יתכן שרק יגנבו אותנו כל הזמן,ואנחנו כצרכנים אף פעם לא צודקים..שיטת השיווק הזו פשוט מחפירה.

עלבון/כספי סוג הנזק :
זיכוי על ברז פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות בציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
ללקוחה מכשיר תמי 4 מ8/2005.
המכשיר נרכש בעסקה כוללת של 3 שנות אחריות ותחזוקה.

ב08/2007 הלקוחה רכשה מכשיר נוסף, מסוג אחר. בר פמלי.

הוסבר ללקוחה כי לא ניתן לבצע עצירת עסקה של המכשיר הקודם בשל התחייבות ל 3 שנים.

לבסוף, לאחר פנייתכם אלינו, שוחחנו עם הלקוחה והיא טופלה לשביעות רצונה.

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה