פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע עוד לפני הקניה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע השארתי מספר טלפון אצל נציג מכירות (הוא ביקש) לאחר שהבעתי התענינות.
היום 18.10.07 חוזרת אלי נציגת תמי 4 (ציפי) בנחמדות ראויה, אבל, לאחר ששמעה שכרגע איני מעוניין ,תגובתה - ניתקה הטלפון באמצע משפט
אפילו בלי להבין מדוע (אני כרגע משפץ מטבח ואח"כ בטח אקנה איזה מטהר מים)
מעולם לא ניתקלתי בכזה סוג של יחסי ציבור
וזה היחס עוד לפני הקנייה - שומר כספו ירחק מתמי 4 - הוזהרתם

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

סוכנת המכירות יצרה קשר עם הלקוח לאחר השארת בקשה לקבל פרטים אודות מוצרינו.

הלקוח מסר כי כרגע הדבר אינו רלוונטי. הסוכנת שמעה שקט מצידו השני של הקו ולכן חשבה שהשיחה נותקה.

אנו מתנצלים על אי ההבנה ועל אופן סיום השיחה.

בעקבות פנייתכם אלינו, יצרנו קשר עם הלקוח והתנצלנו בפניו.

הוסבר ללקוח כי ככל הנראה היתה אי הבנה.

הלקוח הודה כי חזרנו אליו ומסר כי ישוב להתעניין במוצר כאשר יהיה רלוונטי מבחינתו.

בברכה, תמי 4.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה