פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים שקרים ושוב שקרים ! או כמו שאמרה לי מנהלת השרות "אנחנו לא יכולים להפוך נפט למים " נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת תמי 4 מזה שנה וחצי וההורים שלי מזה 6 שנים בערך .
מאז התקנת המכשיר - המכשיר נותן מים צהובים , מתקלקל , ולא מספק את המים באיכות נורמלית !
כאשר פניתי והתלוננתי על הנעשה במכשירי - מנהלת השרות בחוצפתה פנתה לאבי ! ולא אליי על אף שהמכשיר נימצא בביתי - וזאת כנראה בשל העובדה שהיא תצליח לשכנעו ולנצל את העובדה שהוא לא ראה או טעם את המים היוצאים מתמי 4 אשר בביתי .
חברת תמי 4 פנתה אליי לבסוף , ורצתה להגיע לעמק השווה - בכך שהיא תפצה אותי ב 50% מעלות מכשיר נוסף! ( פילטר ) שיתחבר למכשיר זה....אך הפלא ופלא לא רק שהיא רוצה להוסיף ולקדוח לי בארונות המטבח , אלא שהיא גם שיקרה במחיר וה 50% שלה הוא בעצם 100% בחנות כלבו רגילה .
חברת תמי 4 מתנערת מאחריות - מתנערת מהיותה חברת מים מטוהרים , ומתנערת מהיותה חברה שדואגת ללקוחותיה . פשוט בושה !

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב

התלונה הרלוונטית טופלה בשיחות עם אביו כיון שאביו הוא שפנה אלינו והעלה את טענותיו בנוגע למכשירו של הבן.

מעבר לכך קיימנו כבר כמה וכמה שיחות גם עם הלקוח בעניין תלונתו.

הצענו ללקוח פילטר נוסף, מקדים למכ' שברשותו . פתרון זה אינו כרוך בקידוח נוסף בארונות המטבח.

הגדרת הצעתנו ל-50% הנחה ממחיר המחירון של חברת תמי 4 כ"שקר" כיון שניתן למצוא מוצר דומה בחנות אחרת במחיר זול יותר אינה ראויה לדעתנו להתייחסות.

לאורך חודשים רבים מהרגע שהגיע אלינו לראשונה התלונה אנו חוזרים ועונים ומציעים פתרונות הן ללקוח והן לאביו צר לנו מאוד כי חוסר הסכמתו לקבל את הצעתנו מוגדרת ב"התנערות מאחריות"

הצעתנו כמובן עדיין עומדת בעיינה ואנו נשמח להמשיך ולתת שרות ככל שיידרש

בברכה

תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה