פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 - חבורה של שקרנים. לא יאומן כי יסופר!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנו מכשיר תמי 4.
עד היום, 19.10.07 לא קיבלנו את המכשיר.
לבינתיים, שילמנו 2 תשלומים מתוך 5.
אין פשוט מילים לתאר את עוגמת הנפש ואת התסכול שנגרם לנו כלקוחות. מדובר בהתנהלות של חברה 'שבעה' ו 'שמנה' המונה כיום כ 150,000 לקוחות.
ננסה להסביר לכם בקצרה את מסכת הכשלים של חברת תמי 4:
מאז ההזמנה לפני כחודשיים, יותר מ 5 פעמים ניסינו לתאם מועד התקנת המכשיר ואף אחת מהפעמים כאמור לא הניבה את התקנת המכשיר.
בכל פעם סיפרו לנו סיבות שונות ומוזרות.
להלן הכשלים העיקריים של חברת תמי 4:
1. פעם אחת אמרו לנו שהעסקה בוטלה. היינו מאד מעוניינים לדעת מי בדיוק ביטל את העסקה. אנחנו מצידנו ממתינים בכיליון עיניים לקבל את המתקן.
2. בשבוע שעבר, 12.10.07, המתקין התקשר ואמר שהוא בדרך עם מתקן בצבע כסוף, כאשר המתקן שהזמנו הוא בכלל בצבע כחול. ביקשנו מהמתקין שיברר למה ברשותו צבע כסוף ולא כפי שהזמנו בצבע כחול ושיתקשר אלינו, אך לא טרח להתקשר אלינו. נציגת השירות חזרה אלינו ביום ראשון, 21.10.07 וביקשה מאיתנו לתת לחברת תמי 4 'צאנס אחרון'. ביקשה לתאם התקנה ליום שישי הקרוב, 19.10.07
3. היום, 19.10.07, מועד שהוסכם לגביו התקנה, אנחנו שוב מחכים בביתנו עד השעה 11:00 והמתקין עדיין לא מתקשר כדי להגיע להתקין את המתקן. אנחנו מתקשרים למוקד השירות ושם הם טוענים שההתקנה מתוכננת ליום שלישי ולא להיום. האם מישהו משנה את מועדי ההתקנה ללא תיאום איתנו?
4. נציגי מוקד שירות הלקוחות בחברת תמי 4 לא מתואמים בינהם. הסברנו לכל נציגי השירות שדיברנו איתם שאנחנו יכולים לתאם התקנה לאחר השעה 17:30, או בימי שישי בלבד מהיותנו זוג עובדים. אמרו לנו שיבררו, ולאחר זמן מה חוזר אלינו נציג שירות אחר ורוצה לתאם התקנה לשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות. מדובר בחוסר סינכרון ותיאום ביו הנציגים. מדובר בחברת 'ממלכת חלם'.
5. בפעם אחת, לפני כשלושה שבועות, דיברנו עם נציגת פניות הציבור שהבטיחה לפצות אותנו על עוגמת הנפש ו 'שנסיים את העניין בחיוך' וכמובן גם הפעם מדובר בחוסר אחריות. היא כמובן לא טרחה לסגור את הלופ ולראות שאכן דואגים להתקין לנו את המכשיר. יש לציין שמדובר בנציגת פניות ציבור חסרת ניסיון כלל בכל הקשור לשירות. בנוסף, חסרת סבלנות. היינו מצפים מיישות שכזו לגלות יותר אחריות ובדיקת משוב מול הלקוח. דבר שביקשנו שתעשה ושתוודא שההתקנה אכן תסתיים אך לצערנו גם הפעם לא בוצע.
6. בפעם אחת, בתחילת הדרך, דיברנו עם שחר, 'מנהל משמרת' שדאג לתעד את פנייתנו והבטיח שיתאמו איתנו את ההתקנה בהקדם. אך גם הפעם שום דבר לא קרה. יש לציין ששחר השתדל להיות אדיב ככל יכולתו אך לאחר שיחה ארוכה עם שחר תוך דגש על שעות ההתקנה האפשריות, התקשר אלינו נציג שירות וניסה לתאם איתנו התקנה לשעות הבוקר. שוב חוסר תיאום מוחלט!!!
7. בפעם אחת, דיברנו עם מנהל ההתקנות, בחור גס רוח וחוצפן. תוך כדי שיחה הבנו שמדובר ביישות חסרת מקצועיות. ביקשנו להביע את תלונתינו בפני מנהל בכיר. כתגובה לבקשתינו, הוא פשוט ניתק את השיחה.

לסיכום:
האם מדובר ב 'קומדיה של טעויות' או שמא בהתנהלות של חבורה של שקרנים! בשורה התחתונה: שילמנו כבר 2 תשלומים ולא קיבלנו את המכשיר. ביזיון שאין כדוגמתו!!! ביקשנו לתעד כל פנייה אליהם במוקד. תבקשו לאמת מול חברת תמי 4 את כל מה שכתבנו ותבינו שמדובר בחברה רקובה.
אנו דורשים מכתב התנצלות רשמי מחברת תמי 4 מיישות מוסמכת כמנכ"ל או מיישות בכירה אחרת. בשום פנים ואופן לא מאף אחד מהגורמים ששוחחנו איתם. כמו כן, אנו דורשים פיצוי על עוגמת הנפש וביטול העיסקה לאלתר בהקדם האפשרי.
בכוונתינו לתבוע את החברה על עוגמת הנפש. יש לחברת תמי 4 הרבה מה ללמוד על התנהלותה. כנראה שהחברה עסוקה יותר ויותר בפרסום אך לבטח לא בשירות הלקוחות, שם היא נכשלת ובגדול.
לקינוח, נבקש לציין את מדיניות 'ביטול העסקאות של חברת תמי 4'. לחברה יש נוהג מוזר שבכל פעם שפנינו והעלינו טענה בפני נציג שירות, כל אחד מהם אמר לנו, כדי להשתיק אותנו כמובן, 'אין בעיה, אתם יכולים לבטל את העיסקה'. קשה לנו להאמין שזו אכן מדיניות חברת תמי 4.
כאמור, הגיעו מים עד נפש. יש גבול להתנהלות כה חסרת אחריות של חברה שמתפארת בכ 150,000 לקוחות.
נודה לכם מראש על הבמה שהקצתם עבורינו ועל טיפולכם המסור!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש וביטול העסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים.
המקרה נבדק באופן יסודי וכבר טופל מול הגורמים הרלוונטים להישנות מקרים דומים בעתיד.
הלקוח טופל באופן אישי ע"י המנהלת היחידה לפניות הציבור. התנצלות הועברה בע"פ ללקוחות.
המכשיר הותקן אצל הלקוח לשביעות רצונו.
בברכה,
חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה