פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחייה חוזרת ונשנית בהתקנת המכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על מסע יסורים שנמשך כחודש עד להתקנת מתקןן של תמי 4.
לאחר מסע שכנועים נמרץ ע"י הסוכו שלכם בצפון בשם עידו, החלטנו להתקיו בר
של תמי 4.
סוכם עם עידו שיבואו אלינו להתקנה ב-19.9.07 כאשר לא הגעתם , נאמר לנו שזוהי טעות שלנו והמתקין יגיע ב20.9.007. לא יתכן שאנחנו טעינו היות ורשמתי ביומן את תאריך ההגעה.
הפסדנו עוד יום עבודה וחיכינו למתקין ב-20.9.07 אולם, הפתעה המתקין לא הגיע וגם לא טרח להודיע, צלצלנו למחרת לשאול מדוע המתקין לא הגיע ונאמר לנו שהיתה למתקין תקלה ברכב ולכן לא הגיע.
שוב קבענו פגישה ליום ראשון, 30.9.07,אולם לתדהמתנו נאמר לנו שהמתקיןיגיע רק ב-7.10.07. השלמנו גם עם זה.
בתאריך הנ"להזעקנו את ההורים מראשון על מנת שימתינו לבוא המתקין. צלצלנו בשעות הצהרים לוודא שאמנם יגיע מתקין .חזרו אלינו לטלפון בשעות הצהרים והודיעו לנו שהמתקין יבוא בין 4 ל-8 בערב.וראה זה פלא אף אחד לא הגיע ואף אחד לא התקשר.
למחרת אבי דיבר עם עידו{היות ואני הייתי בחו"ל] וביקש לדעת מדוע לא הגיעו להתקנה[כמו שאמרתי קודם , הורי הגיעו במיוחד לשם כך מראשון לציון].ומה נאמר לנו? שהמתקין הגיע אולם אנחנו לא היינו בבית. אין גבול לשקרים, הורי לא יצאו מפתח הבית כל אותו יום בהמתנה למתקין.
אבי כעס מאוד וגולל את מסע היסורים להתקנת הבר שלכם, וביקש לדבר עם אחראי כדי שיסביר לו פשר הזלזול בלקוח בצורה שאינה מתקבלת על הדעת.
עידו אמר שידאג להעביר את התלונה שלנו ושנקבל תשובה מגורם מוסמך. בינתיים קבע לנו תאריך אחר להתקנה ב-14.10.07,ובתאריך הזה סוף סוף הגיע המתקין.
עד היום חיכינו לטלפון מכם כפי שהובטח ע"י עידו, אולם אף אחד לא טרח להתקשר .
זוהי עוגמת נפש, זלזול מוחלט בלקוח,וכמובן הפסד זמן יקר.ובנוסף הפסד כספי היות וכל אותה תקופה היינו צריכים לקנות מים מינרליים.


אובדן ימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעקבות פנייתכם אלינו, שוחחנו עם הלקוח.

אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתאר הלקוח בכתב ובע"פ.

האירוע הועבר לבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים ונעשה את הנדרש למניעת מקרים דומים בעתיד.

הלקוח טופל לשביעות רצונו.

בברכה,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה