|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הוזמן טכנאי לתאריך זה בין השעות 9:30 ל - 11:30. הטכנאי לא רק שלא הגיע במועד אלאוגם לא נוצר עימי כל קשר טלפוני על עיכוב כלשהוא. כתוצאה מכך "הלך" לי כל היום לאיבוד (יום שישי - יום קצר). כשפניתי לקבל פיצוי על ההמתנה והנזק,כגון פיצוי כספי שבו השרות והחלפים של אותו תיקון יהיו בחינם וכן בהחזר שווה ערך כספי דרך המועדון בחלפים אך נעניתי בשלילה מוחלטת. נמסר לי בראשונה שהחברה מוכנה לפצותני בשובר הנחה של 490 ש"ח לסופ"ש. כשמסרתי כי איני מעוניין בפיצוי מעין זה הוצע לי שובר לקפה ומאפה - ממש לעג לרש ! ללא קשר לארוע, הטכנאי הוזמן למועד אחר והגיע במועד.
|
עוגמת נפש+עלבון+ |
סוג הנזק : |
במידה והחברה לא תסכים לפיצוי סביר ולא לעג לרש, נתראה בבי"ד לתביעות קטנות + פניה לעיתונות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
הלקוח התקשר למוקד השרות, דיווח על תקלה במכשיר וביקש לתאם ביקור טכנאי.
לצערנו, בשל טעות אנוש התיאום לא בוצע וטכנאי לא הגיע ללקוח במועד שנמסר לו בע"פ.
התנצלות הועברה ללקוח בע"פ ובכתב
בתאום עם הלקוח נקבע מועד חדש לביקור טכנאי .
המכ' תוקן לשביעות רצונו של הלקוח
.
בברכה,
תמי 4
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|