|
|
|
|
|
|
שירות - לקוי - לא חוזרים כלל ולא עונים |
נושא התלונה: |
גלנר דרור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכשיר תמי 4 התקלקל מנסים להשיג את מחלקת שירות הלקוחות והם לא עונים
אבל כמו שעון שוויצרי בשניה שעבר זמן מענה טלפוני מייד עונה התקליט נא להשאיר הודעה - השארתי הודעה ברורה - לא חוזרים אלי - למחרת יום שישי אף לא עונים ממתינים כ-40 דקות לתקליט שלהם עד לייאוש
עדיף מכשירים אחרים ופתרונות אחרים למיים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר ועזיבת המועדון שכנראה (צוחקים לחברים בו) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.
בעת זמן המתנה ארוך אנו מאפשרים ללקוחותינו להשאיר הודעה במענה הקולי ואנו חוזרים אליהם עד השעה 18:00
גם כאשר מוקד שרות הלקוחות סגור, אנו מאפשרים ללקוחותינו להשאיר הודעה במענה הקולי וחוזרים אליהם ביום המחרת.
הלקוח השאיר הודעה במענה האוטומטי ביום חמישי אחרי שעות פעילות מוקד השרות.
ביום ו', ה 30/11/07 היה נסיון להשיגו בטלפון הקווי ו בטלפון הנייד, ללא הצלחה.
הודעה הושארה במענה הקולי שלו.
ביום א' , ה 2/12/07 יצר הלקוח שוב קשר עם מוקד השרות וטופל באופן מלא.
בברכה,
חברת תמי 4
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|