פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות - לקוי - לא חוזרים כלל ולא עונים נושא התלונה:
גלנר דרור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר תמי 4 התקלקל מנסים להשיג את מחלקת שירות הלקוחות והם לא עונים
אבל כמו שעון שוויצרי בשניה שעבר זמן מענה טלפוני מייד עונה התקליט נא להשאיר הודעה - השארתי הודעה ברורה - לא חוזרים אלי - למחרת יום שישי אף לא עונים ממתינים כ-40 דקות לתקליט שלהם עד לייאוש
עדיף מכשירים אחרים ופתרונות אחרים למיים
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר ועזיבת המועדון שכנראה (צוחקים לחברים בו) פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בעת זמן המתנה ארוך אנו מאפשרים ללקוחותינו להשאיר הודעה במענה הקולי ואנו חוזרים אליהם עד השעה 18:00

גם כאשר מוקד שרות הלקוחות סגור, אנו מאפשרים ללקוחותינו להשאיר הודעה במענה הקולי וחוזרים אליהם ביום המחרת.



הלקוח השאיר הודעה במענה האוטומטי ביום חמישי אחרי שעות פעילות מוקד השרות.

ביום ו', ה 30/11/07 היה נסיון להשיגו בטלפון הקווי ו בטלפון הנייד, ללא הצלחה.

הודעה הושארה במענה הקולי שלו.

ביום א' , ה 2/12/07 יצר הלקוח שוב קשר עם מוקד השרות וטופל באופן מלא.



בברכה,

חברת תמי 4



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה