פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/06/07 רכשתי מכשיר תמי 4 דיגיטלי וזאת לאחר שהנני 3 שנים לקוח בחברה . נאמר לי כי מאחר ואני לקוח ותיק אני מקבל את הנחה במחיר . לא זוכיתי על המכשיר הישן והוא נשאר ברשותי . ברצוני לציין כי לא במהלך עסקת המכירה ולא בעת ההתקנה נאמר כי המכירה איננה כוללת אחריות ושירות חלפים .
בתאריך 03/12/07 קיבלתי שיחה ממוקד השירות ונאמר לי כי עליי להחליף מסנן ומאחר ואין לי שירות עליי להוסיף כ-1700 ש"ח עבור השירות ל-3 שנים .
מסרתי לנתיגה כי הסוכן שמכר לי לא ציין כי השירות לא כלול בעסקה וכי לא הייתי מבצע את העסקה אם הייתי יודע שהשירות לא נכלל בה .
עליי לציין כי במשך כל שנות שימושי בשירות החברה הייתי מנוי לשירות החלפים .
הנציגה מסרה לי כי הסוכן שביצע את המכירה לא עובד יותר בחברה וכי אין מה לעשות וגם ככה כבר קניתי את המכשיר,אז כדאי לי לשלם.
כאשר ביקשתי לבטל את העסקה , חזרו אליי עם ההצעה לשלם 1700 ש"ח עבור השירות למשך 3 שנים .
אינני מוכן לשלם את הסכום המופקע שהחברה דורשת עבור השירות בעקבות הטעייה שלהם בזמן ביצוע העסקה .
כספי סוג הנזק :
הענקת שירות חלפים ללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בשנת 2004 הלקוח רכש מכשיר בעסקת 36 תשלומים הכוללת 3 שנות אחריות ותחזוקה.



ביוני השנה רכש הלקוח מכשיר בעיסקת 36 תשלומים שאינה כוללת אחריות ותחזוקה מעבר לשנת אחריות יצרן.



יש לציין כי הפער הכספי בין העסקה שביצע בשנת 2004 לעסקה הנוכחית היא קרוב ל 1700 ₪.



ייתכן והבלבול נוצר בשל העובדה כי שתי העסקאות מחולקות ל 36 תשלומים.



בהמשך לפניית הלקוח למוקד שרות הלקוחות הצענו לו לשלם את ההפרש ולעבור למסלול הכולל 3 שנות אחריות ותחזוקה.

לצערנו, הלקוח סירב.



בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה