פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור משלוח סנן ומנורה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחותיי עם נציגי המכירות של תמי 4 ( 4 נציגים שונים) לא נמסר לי כי יהיה עלי לשלם 39 ש"ח דמי משלוח עבור הסנן והמנורה כיום כשעלי להחליף סנן נמסר לי שככה זה ואין מה לעשות הסכימו לעשות לי 50 % הנחה אך עדיין איני מוכנה לשלם על דבר שלא ידעו אותי בזמן שהחלטתי לרכוש את המכשיר

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח רכש מאתנו מכשיר בר פמלי בחודש יוני 2007.

הלקוח הצטרף למועדון הלקוחות במעמד הרכישה ואף חתם על אישור ההזמנה.

בהזמנה מפורט נושא המשלוחים ועלותם.



הלקוח פנה למוקד שרות הלקוחות ב 10/12/07.

הלקוח טען שלא הוסבר לו נושא חיוב דמי המשלוח.

נציג שרות שוחח עימו, הסביר לו שוב את כל תנאי המועדון.

הלקוח הסכים להישאר חבר מועדון.

בברכה,

חברת תמי4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה