פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה לא מתאמים מראש??? נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי כמה ימים מתקשר אליי ספק של החברה שהוא בישוב שלי עם חלק להחלפה בלי שתאמו איתי יום מראש שעה וכו'?
האם זה דבר נורמלי או שאני טועה?
לפחות צריך להודיע יום מראש לכל היותר כדי להכין את הבן אדם!
עבדתי תקופה ארוכה מאוד בשרות לקוחות ולעולם לא שלחתי מישהו מהעובדים לספק חלק או לתקן תקלה ללא תאום מראש.
חוסר תאום. סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

הלקוח חבר במועדון הלקוחות אשר מקנה אחריות למכשיר ו 20% הנחה על חלפים אשר נשלחים ללקוח באופן אוטמטי אחת לחצי שנה ללא צורך במעקב של הלקוח.

בעקבות פנייתכם לחברתנו, שוחחנו עם הלקוח וניתן הסבר מקיף לגבי אופן המשלוח.

המשלוח מתבצע ע"י חברת שליחויות אשר בפעם הראשונה מגיעה ללקוח ללא תיאום.

במידה ומסירת החבילה לא צלחה, נוצר קשר טלפוני ומתואם מועד למסירה.

בברכה, חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה