פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
סחבת נוראית תשירות לא הולם ללא פתרונות מיידים אין אפשרות לקבל שירות ראוי.
לא ניתן לקבל מכשיר חלופי עד שיתוקן המכשיר אשר נימצא לא תקין ודורש החלפת חלקים,לטכנאי לוקח ארבעה ימים עד שבוע להגיע ליעד השירות,מדינה כזו קטנה שאמורה לתת שירות כה מהיר מספקת שירות בעייתי ולא אמין ואיטי במדינות גדולות יותר מישראל דוגלים בשירות טוב ועונה על צרכים,אתם אחת הסיבות שיש ירידה בצריכה כחול לבן.
שירות מהיר אמין וטוב פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

ראשית אנו חוזרים ומתנצלים על תחושותיה של הלקוחה כפי שפירטה בתלונתה אליכם.



בתאריך ה 12/12 פנתה הגב' ביטון למוקד השרות וביקשה להזמין טכנאי.

כיוון שהלקוחה באחריות, נשלחה אליה הצעת מחיר לתיקון, הצעת מחיר להצטרף להסכם שרות ולהנות מהנחה לתיקון והצעת מחיר לרכשית מכשיר חדש.

ב 16/12/07 אישרה הלקוחה את הצעת המחיר ותואם טכנאי.

מאחר ומדובר בהצטיידות טכנאי ברכיב שאינו מוחלף בשוטף, הוזמן החלק מהמפעל.

טכנאי הגיע ב 19/12/07 וביצע את קריאת השרות לשביעות רצון הלקוחה.



נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת,

חברת תמי 4

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה