פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדלי מחלקת שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברז תמי 4 המותקן בביתי אינו תקין. לאור פנייתי נקבע כי טכנאי יגיע היום בשעות הבוקר לתיקון הברז. עכב מחדל שלכם - הטכנאי לא הגיע. לאחר ברור עם מחלקת השירות נמסר לנו כי אכן קרתה תקלה ובלבול במחלקה שלכם ובשל כך לא הדיע הטכנאי. במסגרת זו ראוי להדגיש כי אף לא טרחתם להודיע כי הטכנאי לא יגיע.
לאחר פנייתנו למחלקת שרות נמסר כי המועד הקרוב ביותר שבו הטכנאי יכול להגיע הינו רק בעוד יומיים!

בפנייה נוספת למחלקת שרות, ביקשתי לשוחח עם אחראי המחלקה. התשובה שקיבלתי הינה כי אף גורם מוסמך לא פנוי ובנמצא לשוחח עימי והגברת הנחמדה אף הוסיפה הערה: "sorry" מלגלג.

למותר לציין כי אשתי נעדרה מעבודתה לצורך המתנה לטכנאי
כספי סוג הנזק :
הפסקת התקשרות והחזר הוצאות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בתאריך ה 16/12/07 הלקוח פנה למוקד השרות וביקש לתאם ביקור טכנאי בביתו.

בשל טעות אנוש, נמסר לו מועד הגעה ליום המחרת אך פעולת התיאום במערכת הממוחשבת של חברתנו לא בוצעה.

התנצלות הועברה ללקוח בע"פ, לצערנו הלקוח סירב לקבלה ודרש לשוחח עם מנהל.

בעקבות שיחת מנהל מהיחידה לשימור לקוחות, תואמה קריאת שרות נוספת אשר בוצעה לשביעות רצון הלקוח.

אנו חוזרים ומתנצלים על כך.

בברכה,

חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה