פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות ביטול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביקשתי להיתחבר לתמי 4, אחרי שיחת טלפון בה נתתי את כל פרטיי נאמר לי כי זכותי להיתחרט, וכך גם היה יום אחרי ההתקשרות ולפני שסופק לי המכשיר היתחרטתי והודעתי מיד לחבה שהבטיחה לי שלא ישלחו לי טכנאי ולא יחייבו את חשבוני.
לאחר יומיים התקשר אלי טכנאי של תמי 4 כדי לדעת איך להגיע אל ביתי, הסברתי לו שביטלתי את העיסקה ואיני יודעת מדוע לא עידכנו אותו, לאחר מספר דקות התקשרו אלי מתמי 4 ושוב הבטיחו לי שהעיסקה בוטלה.
כאשר הסתכלתי על תפריט חיוביי ראיתי לתדהמתי כי אני מחוייבת על רכישת מכשיר (החל הנובמבר 2007,וגם דצמבר2007) מיד התקשרתי לתמי 4 שהאנשים המטפלים בנושא כבר לא עבדו והבטיחו לי שיתקשרו אלי למחרת - אף נציג מתמי 4 עדיין לא התקשר למרות שהשארתי את מספרי הטלפון שלי-
כעת התקשרתי שוב ואני ממתינה מעל 20 דקות לנציג - מה שלא היה קורה אילו רציתי לרכוש מכשיר.
החיוב האוטומטי של חשבוני משול לגניבה.
חוסר ההיתיחסות של תמי 4 משול לזילזול והפקרות
אני יודעת מי הגנב - האם עלי לפנות למשטרה?
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם לחברתנו.

בתאריך ה 14/11/07 הלקוחה הזמינה מכשיר מסוג תמיבר פמלי.

לאחר מס' ימים הלקוחה פנתה לחברתנו וביקשה לבטל את העסקה.

לצערנו, בשל טעות אנוש ההזמנה לא בוטלה במערכת וגם לא החיוב.

הלקוחה זוכתה ב 31/12/07.

אנו חוזרים ומתנצלים על כך.

התנצלות הועברה בע"פ ובכתב ללקוחה.

בברכה, חברת תמי 4
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה