פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת תמי 4 בוחרת לא לענות לטלפונים תוך הבטחה לחזרה ללקוח תוך מס' שעות ,כאשר פניתי לחברה משום שחייבו את חשבוני במסננים +שליח ולא קיבלתי את המוצר .בכוונתי לבטל העסקה עם החברה מיידית .
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו.

בעקבות הודעה שהשאיר הלקוח במענה האוטומטי לאחר שעות העבודה, נציג שרות הלקוחות יצר עימו קשר.

לצערנו, לא יכל לשוחח באותה העת וביקש לחזור אלינו במועד מאוחר יותר.

ברם, ע"פ דברי הלקוח ניסה לחזור אלינו אך ללא הצלחה.

אנו מתנצלים כך.

באפשרות לקוחותינו להשאיר הודעה במענה אוטומטי אשר מופעל כאשר מוקד שרות הלקוחות עמוס בשיחות או לאחר שעות העבודה.

הלקוח לא השאיר הודעה.

בעקבות פנייתכם שוחחנו עם הלקוח אשר טופל לשביעות רצונו ונשאר חבר במועדון הלקוחות.

בברכה,

חברת תמי 4.



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה